یارانه ها بدون تغییر تا پایان سال پرداخت می شود / عدم جذب 50 درصد از بودجه93
دبير مجمع نمايندگان مازندران

یارانه ها بدون تغییر تا پایان سال پرداخت می شود / عدم جذب 50 درصد از بودجه93

<p><span style='font-family: Tahoma;'>دبیر مجمع نمایندگان مازندران در رابطه با آغاز فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها گفت:یارانه ها بدون تغییر تا پایان سال پرداخت می شود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف ؛ قاسم احمدی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه دولت به دنبال ارائه  طرح مستقل لایحه فازدوم طرح هدفمندی یارانه ها به مجلس بود گفت: مجلس معتقد است طرح لایحه هدفمندی یارانه ها باید به صورت طرح پیوستی بودجه سال 93 به مجلس ارائه شود.

نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس در رابطه با آغاز فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها بیان کرد: یارانه ها بدون تغییر تا پایان سال پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه در اجرای فاز دوم این طرح باید فضا را از حالت سلبی به حالت ایجابی برسانیم اذعان کرد: تمام مردم ایران این حق را دارند که یارانه دریافت کنند چه کسانی که وضع مالی خوبی دارند و چه کسانی که در سطح درآمدی پایینی قراردارند.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که جزء اقشار کم درآمد جامعه هستند ، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، بازنشستگان ، کارمندانی که از میزان حقوق کمتری نسبت به نرخی که تعیین می شود برخوردار باشند باید بیشتر از بقیه یارانه دریافت کنند.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با اشاره به لایحه بودجه سال 93 افزود:حداقل50 درصد بوجه نوشته شده توسط دولت جذب نخواهد شد.

وی همچنین به تامین 77 هزار میلیارد ریال از منابع نفتی و 66 هزار میلیارد ریال از مالیات اشاره و اضافه کرد: وقتی وضعیت اقتصادی مردم خوب نباشد چگونه انتظار میرود این امر تحقق یابد ؟ درآمد 195 هزار میلیارد ریالی محقق نخواهد شد.

احمدی لاشکی با اشاره به این که کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی بحث هزینه بودجه بوده  و فقط کلیات درآمدی به تصویب رسیده است خاطرنشان کرد: وقتی تعداد زیادی از نمایندگان سنا آمریکا برای جدی تر شدن تحریم ها تلاش می کنند و با توجه به اینکه عربستان بودجه نفتی خود را 81 دلار می بندد باید طوری برنامه ریزی کنیم که ارقام بوجه به واقعیت نزدیکتر باشد .


ارسال دیدگاه