رشد40 درصدی صادرات نوشابه و آب معدنی مازندران در سال جاری
اختصاصي/رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

رشد40 درصدی صادرات نوشابه و آب معدنی مازندران در سال جاری

<p><span style="font-size: larger;">صادرات نوشابه و آب معدنی مازندران طی پنج ماهه نخست سال جاری با رشد 40 درصدی روبرو شد.<br /> </span></p>

محمد محمدپور عمران عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار  مازنداصناف گفت: صادرات نوشابه و آب معدنی مازندران طی پنج ماهه نخست  سال جاری با رشد 40 درصدی روبرو شد.



وی در ادامه با بیان اینکه صادرات نوشابه و آب معدنی در پنج ماهه سال 93 رقم  708 هزار و 466 دلار بوده است؛ تصریح کرد: در سال جاری علاوه بر تحقق این رقم درپنج ماهه نخست سال، با بیش از 283 هزار و 345 دلار افزایش به رقم  991 هزار و 811 دلار رسیده که بیانگر رشد 40 درصدی در این بخش است.

 

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطر نشان کرد: از لحاظ وزنی نیز صادرات نوشابه و آب معدنی در پنج ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، با 42 درصد رشد از رقم هزار و 126 تن به  رقم  هزار و 598 تن رسیده است.



وی در پایان یادآور شد: صادرکنندگان استان، نوشابه و آب معدنی تولید شده را به مقصد کشورهای cis نظیر: ارمنستان، قزاقستان، ترکمنستان ، آذربایجان و کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهایی نظیر ترکیه، عراق و لبنان صادر می کنند.

 

انتهای پیام/

م.اسدی


ارسال دیدگاه