خانه های کجور با وعده و وعید مسئولان گرم نمی شود

خانه های کجور با وعده و وعید مسئولان گرم نمی شود

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>از 56 شهر استان مازندران چرا بخش کجور با داشتن دو شهر پول و کجور از نعمت گاز بی بهره باشند.آیا هزینه های گزاف سوخت علت اصلی نابودی جنگل نیست؟</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از بلاغ،کجور که آوازه قدمت و تاریخش زبانزد مورخان و تاریخ نویسان است و نگین البرز مرکزی است چه شده که بیشتر مدارس روستاهایش به تعطیلی کشیده شده و جز ویرانه ای از آنها باقی نمانده راستی چه رویا هایی در سر می پروراندیم که اگر کجور شهر اعلام گردد دیگر همه ی امکانات سرازیر می شود.

اما وقتی استاندار پشت تریبون رفت و هیچ برنامه ای برای توسعه کجور اعلام نکرد و توضیحی برای پیشرفت آن ارائه ننمود معلوم بود که شر شهرشدنش دامن مردم را می گیرد;زیرا با اعلام شهر هزینه های شهری دریافت می شود ولی مردمش همان مستضعف هایی هستند که روز بروز هزینه های شهری موجب فرار آنها می شود .

از 56 شهر استان مازندران چرا بخش کجور با  داشتن دو شهر پول و کجور از نعمت گاز بی بهره باشند.آیا هزینه های گزاف سوخت علت اصلی نابودی جنگل نیست؟

در زمان نمایندگی حاج سید رضا افرازیده افتخار این بود که کجور به عنوان منطقه محروم ثبت گردید.12سال از نمایندگی وی گذشت و 4سال هم از نمایندگی آقای طاهر نژاد سپری شدو 12 سال نمایندگی دکتر انوشیروان محسنی هم به پایان رسید و حدود 2 سال هم از نمایندگی دکتر حاج قاسم احمدی می گذرد و اولین وعده های این نمایندگان محروم زدایی منطقه کجور بود راستی چه اقداماتی انجام شده است ؟

شهرک صنعتی که به علت عدم جاده قابل دسترسی به ساحل به تعطیلی کشیده و جاده آسفالته که به علت عدم رسیدگی  نابود شد.مدارس که به علت عدم امکانات تعطیل شدند.

اگر چه به ابتکار رئیس اداره آموزش و پرورش بخش تجمیع مدارس انجام گرفت ولی به علت عدم سوخت رسانی و امکانات گرمایشی مردم تمایلی به ماندن ندارند و اغلب به شهرهای نوشهر و چالوس نقل مکان کرده اند.

اگر چه تحقیقات زیر بنایی در خصوص انتقال گاز از سی سنگان به کجور انجام گرفته معلوم نیست چه موانعی موجب اجرایی شدن این پروژه فقرزدایی است و تا کی باید مردم مستضعف کجور وعده و وعید های مسئولین را گوش بدهند و منتظر بمانند.

کجور با تقدیم 254شهید و صدها جانباز آزاده و داشتن مدیران لایق و استعداد های درخشان ملی و مذهبی تا کی منتظر توجه مسئولین در خصوص محرومیت زدایی منطقه باشد.

نگاهی به آمار سالهای قبل و کنونی مدارس کجور نشانگر مهاجرت بی رویه منطقه به شهرهای نوشهر و چالوس و دیگر شهر های منطقه است که از دل نگرانی بزرگ حاج جهاندار لاشکی امام جمعه محترم پول کجور است که در تریبون همایش فرماندهان حوزه و مقاومت و نمایندگان شورا ی بخش کجور اعلام گردید.

با توجه به مراتب فوق انتظار می رود مسئولین هر چه زودتر برنامه های تدوین شده خویش را در خصوص منطقه کجور برای  دلگرمی و جلوگیری از مهاجرت مردم مستضعف منطقه کجور اعلام نمایند.
 


ارسال دیدگاه