مردم در کمپین‌ها پیگیر افزایش کیفیت خودرو باشند
رئيس اتاق بازرگاني ايران:

مردم در کمپین‌ها پیگیر افزایش کیفیت خودرو باشند

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">محسن جلال&zwnj;پور درباره کمپین ایجاد شده برای عدم خرید خودروهای داخلی، اظهار کرد: معتقدم فضای مجازی باید فضای تعامل باشد و فضای تقابل نباشد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  محسن جلال‌پور درباره کمپین ایجاد شده برای عدم خرید خودروهای داخلی، اظهار کرد: معتقدم فضای مجازی باید فضای تعامل باشد و فضای تقابل نباشد.

وی تصریح کرد: در فضای تقابل به هیچ وجه به نتیجه نمی‎رسیم و این موضوع را به اتاق ایران نیز توصیه می‌کنیم که وارد فضای تقابل نشوند.

رئیس اتاق ایران خاطرنشان کرد: بهتر بود این کمپین به افزایش کیفیت خودرو، بهره‌وری بیشتر و استفاده بهتر از منابع سوق داده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط امروز کشور باید از همه ظرفیت‌ها برای تولید و اشتغال استفاده کند، افزود: برای شرکت در این کمپین‌ها باید وضعیت اقتصادی کشور را مدنظر قرار داد.

جلال‌پور در پایان گفت: موافق هستم که مردم در کمپین‌ها پیگیر کیفیت خودرو باشند و اگر این کمپین‌ها به سمت پیگیری برای کیفیت خودرو باشد موافق هستم.

 

فارس


ارسال دیدگاه