عدم همکاری شهرداری نور با اتاق اصناف در ساماندهی دستفروشان این شهر/ استیجاری بودن ساختمان اتاق اصناف نور
اختصاصي/ نائب رئيس اتاق اصناف نور مطرح کرد

عدم همکاری شهرداری نور با اتاق اصناف در ساماندهی دستفروشان این شهر/ استیجاری بودن ساختمان اتاق اصناف نور

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">نیمی از خلوتی و رکود بازار نور بخاطر دستفروشان این شهرستان است. متاسفانه عدم همکاری متناسب شهرداری در جمع آوری و ساماندهی دستفروشان تمام تلاش های ما را برای حل این معضل با در بسته مواجه می کند.</span></p>

سعید یزدانی لحظاتی پیش در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت:  در شهرستان نور بیش از 6 هزار و 700 واحد صنفی فعال وجود دارد.


وی با اعلام اینکه 19 اتحادیه صنفی تحت پوشش اتاق اصناف نور قرار دارد؛ افزود: با احتساب 3 اتحادیه جدید که در حال شکل گیری است این تعداد تا پایان سال جاری  به 21 اتحادیه صنفی خواهد رسید.


نائب رئیس اتاق اصناف نور در خصوص بزرگترین و کوچکترین اتحادیه های صنفی نور اظهار کرد: اتحادیه مشاورین املاک با 700 عضو بزرگترین و اتحادیه لوازم یدکی با 70 عضو کوچکترین اتحادیه صنفی نور می باشند.


یزدانی در ادامه به مشکلات عدیده اتاق اصناف نور اشاره و عنوان کرد: متاسفانه ما ساختمان مستقل اتاق اصناف نداریم و در حال حاضر نیز مستاجریم. از طرف دیگر عدم پرداخت بدهکاری های جاری اتاق اصناف  که به علت وضعیت فعلی بازار و ناتوانی اتحادیه های صنفی نور در جمع آوری و اخذ حق عضویت های سالانه اعضا محقق شده است ما را دچار چالش های جدی کرده است.


این عضو هیات مدیره اتاق اصناف نور با تاکید بر اوضاع آشفته و نابسامان دستفروشان در نور، تصریح کرد: نیمی از خلوتی و کسادی بازار نور بخاطر دستفروشان این شهرستان است. متاسفانه عدم همکاری متناسب شهرداری در جمع آوری و ساماندهی دستفروشان تمام تلاش های ما را برای حل این معضل با در بسته مواجه می کند.


پزدانی در پایان در پاسخ به وضعیت کشتارگاه و میدان میوه و تره بار در نور یادآور شد: ما در نور میدان میوه و تره بار نداریم و علیرغم تلاش برای دایر کردن میدان میوه و تره بار به نتیجه ای نرسیدیم اما در خصوص وضعیت کشتارگاه، خوشبختانه یک کشتارگاه نیمه صنعتی در نور وجود دارد تا پاسخگوی بخشی از نیاز شهروندان و قصابان نوری باشد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه