برپایی دومین جشنواره و نمایشگاه پوشش فاخر اسلامی در رامسر
از 16 لغايت 20 شهريورماه جاري صورت مي‌گيرد

برپایی دومین جشنواره و نمایشگاه پوشش فاخر اسلامی در رامسر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">دومین جشنواره، همایش و نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی، مد و لباس و پوشش فاخر اسلامی از امروز به مدت چهار روز در رامسر در حال برگزاری است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حسین نورالدین حاج‌حسینی در مراسم افتتاح دومین جشنواره، همایش و نمایشگاه ملی سلامت، بهداشت و زیبایی و نمایشگاه لباس و پوشش فاخر اسلامی که ظهر امروز در بازار بزرگ آرامش رامسر برگزار شد، بیان کرد: مصرف لوازم آرایشی در ایران پنج برابر بیشتر از خاورمیانه است، یعنی رتبه دوم مصرف محصولات آرایشی در خاورمیانه بعد از عربستان از آن کشور ما بوده که در کل دنیا هم ایران رتبه چهارم را داراست.

به گفته وی، این اعداد و رقم‌های ذکر شده باید تعدیل پیدا کرده و مصرف لوازم آرایشی به مصرف مواد بهداشتی تغییر پیدا کند، زیرا مصرف لوازم آرایشی ضررهای بسیاری را برای پوست و سلامت به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت مهد کارآفرینان پگاه پایا خاطرنشان کرد: استفاده از لوازم آرایشی هم‌اکنون در کشور ما به سن 12 تا 15 سال رسیده است که این باعث نگرانی خانواده‌ها و مسئولین است، زیرا سلامت نسل جوان و آتیه‌سازان کشور را به مخاطره می‌اندازد.

این مسئول با اشاره به اینکه این همایش از 16 تا 20 شهریورماه جاری از سوی شرکت مهد کارآفرینان پایا برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف از برپایی نمایشگاه بهداشت و زیبایی، ارائه محصولات ایمن و سالم است.

به گفته وی، نمایشگاه لباس و پوشش فاخر اسلامی، هدفش ترویج عفاف و حجاب و فرهنگ پوشش اسلامی است که در مجموع این دو نمایشگاه تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان را هدف مهم و اصلی خود قرار داده است.

حاج‌حسینی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش همایش، جشنواره، مسابقات و نمایشگاه بهداشت، سلامت و زیبایی است، که یک دوره آموزش سه روزه هم برای آرایشگران برگزار می‌شود که در پایان دوره مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

حاج‌حسینی با بیان اینکه شرکت مهد کارآفرینان پایا یک مجموعه آموزش‌محور است، تأکید کرد: مسابقه بین بانوان و آقایان در بخش آرایشی مجزا بوده و برندها و محصولات آرایشی شرکت داده شده در این جشنواره ملی، دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان هستند.

وی در پایان تصریح کرد: 75 متر فضای نمایشگاهی در قالب 60 غرفه برای حضور برندهای اول کشور آماده شده است، برندهایی که سلامت مشتریان برای‌شان مهم بوده و محصولات ایمن و سالم را عرضه و معرفی می‌کنند.

 

فارس


ارسال دیدگاه