تذکر طبیب‌زاده به اخراج همکاران احمدی‌روشن و دفن خوانندگان غیرمجاز با هزینه بیت‌المال
خطاب به رئيس‌جمهور و وزير فرهنگ مطرح شد

تذکر طبیب‌زاده به اخراج همکاران احمدی‌روشن و دفن خوانندگان غیرمجاز با هزینه بیت‌المال

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>نماینده مردم تهران در تذکری به دلیل پایان همکاری سازمان انرژی اتمی با همکاران شهید احمدی&zwnj;روشن به رئیس&zwnj;جمهور تذکر داد و در تذکری دیگر خطاب به وزیر ارشاد، گفت: چرا دفن و خاکسپاری دو خواننده غیر مجاز ساکن در آمریکا با هزینه صدمیلیونی وزارت ارشاد انجام شده است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از دانا، در ادامه تذکرات مکتوب نمایندگان به مسئولان اجرای کشور که در صحن علنی مجلس قرائت شد، علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه به وزیر صنعت، لزوم خودداری از استفاده از افراد مسئله‌دار در پست‌های مدیریتی صنایع کشور و به وزیر اقتصاد لزوم پرهیز از انتصاب افراد نامناسب جهت عضویت در هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه را تذکر داد.

امامی نماینده مردم گرگان به وزیر نیرو در خصوص عملیات اجرایی پروژه شصت‌کلاه گرگان تذکر داد.

جلیل سرقلعه، سلطانی، زمانیان و عزیزی نمایندگان لردگان، بروجن،‌شهرکرد و اردل و فارسان به وزیر کار در ارتباط با سوء مدیریت مدیرعامل تأمین اجتماعی استان چهارمحال بختیاری تذکر دادند.

بیژن نوباوه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص عدم رعایت عدالت در پرداخت یارانه مطبوعات تذکر داد و عنوان کرد که این کار موجب از بین رفتن اکثر جراید کشور می‌شود.

محمدعلی مددی نماینده مردم میانه به رئیس‌جمهور عدم پاسخگویی به نامه‌های ارجاعی به بنیاد شهید در رابطه با خانواده‌های شهدا را تذکر داد.

بنی‌هاشمی نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر ورزش خواستار تأمین امکانات اولیه خدمات مرغوب لازم و نگهداری و تعمیرات برای ورزشگاه آزادی تهران شد.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که به چه علت همکاران شهید احمدی‌روشن از همکاری با سازمان انرژی اتمی کنار گذاشته شده‌اند و در تذکری به وزیر ارشاد اظهار داشت که چرا دفن و خاکسپاری دو خواننده غیر مجاز ساکن در آمریکا با هزینه صد میلیون تومانی وزارت ارشاد انجام شده است.

حسینی نماینده مردم قائمشهر به وزیر راه و شهرسازی رانش جاده و خروج قطار باری از ریل به علت عدم نظارت و بی‌دقتی را متذکر شد.

محجوب و قاضی‌پور نمایندگان تهران و ارومیه در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که سازمان حفاظت از محیط زیست با اوضاع نابسامان قمصر و ... رسیدگی کند.

فتاحی نماینده مردم شهر بابک در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار رعایت شعارهای انتخاباتی مانند رعایت عدالت شایسته‌سالاری و جلوگیری از انتصاب حامیان فتنه در مسئولیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد.

ندیمی ، عثمانی، کولیوند، تابش، فولادگر، پورابراهیمی، محمدی، قاضی‌پور، میرمحمدی، فتحی‌پور، فراهانی، قادری، پزشکیان نمایندگان لاهیجان، بوکان، کرج، اصفهان، اردکان، کرمان، قزوین، ارومیه، گلپایگان، کلیبر، اسفراین، شیراز و تبریز در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار جلوگیری سریع از پرداخت دومراج به کشتی‌های در بندر شهید رجایی شدند.

هاشم‌زهی نماینده مردم نهبندان به وزیر نفت در خصوص لزوم گازرسانی هر چه سریعتر به نهبندان پیرو موافقتنامه دولت قبل تذکر داد.

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان در تذکری به وزیر علوم خواستار کمک به شروع به کار دانشکده فنی مهندسی لارستان و پیگیری تعلل و اخلال در صدور حکم سرپرست این دانشکده شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به وزیر کار در مورد تسریع در اجرای ماده 10 قانون نوسازی صنایع و نیز در مورد تسریع در اجرای استفساریه تبصره 2 ماده 76 قانون تأمین اجتماعی مبنی بر مبنا قرار دادن 7300 روز تذکر داد.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار بیان علل بازگشایی انبارهای چای سنواتی به روی بازارهای داخل و خارج بدون مجوز قانونی شد.

احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر به وزیر راه و شهرسازی در مورد تسریع در احداث جاده بهشهر به امیرآباد تذکر داد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر اقتصاد، لزوم اعمال نظارت بیشتر بر بانک‌های خصوصی و انطباق عملکرد آنها با قوانین را متذکر شد.

قادری و صادقی نمایندگان شیراز در تذکری به وزرای راه و جهاد کشاورزی خواستار هماهنگی بیشتر بین دو وزارتخانه و تسریع در حل مشکل افزایش محدوده روستاهای تابعه شهرستان شیراز شدند.

سلطانی صبور نماینده رزن در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد که چرا در عملیات اجرایی راه چهارخطه کریدور شمال شهرستان رزن تعلل صورت می‌گیرد و جدیت لازم صورت نمی‌گیرد.

امیر خجسته به وزیر کار در خصوص لزوم توجه بیشتر به تأمین معیشت بازنشستگان کشور تذکر داد.

ابراهیم کارخانه نماینده مردم همدان به وزیر اقتصاد لزوم تشکیل ستاد تعهد در عملیات‌های دولت با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و به وزیر علوم لزوم تحول در آئین‌نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی در راستای هماهنگی دانش و صنعت را متذکر شد.

علیپور نماینده مردم قائمشهر به وزیر صنعت در مورد عدم توفیق پیشرفت کارخانه کک و زغالشویی سوادکوه تذکر داد.

علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان شد.

حسینی نماینده مردم قائمشهر در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار بررسی موضوع سوء استفاده گسترده مالی از روستاییان شد.

بیاتیان و عباسپور نمایندگان بیجار و بوئین‌زهرا به وزیر بهداشت کمبود پزشک عمومی در شهرستان‌های بیجار و بوئین‌زهرا و تعطیلی برخی از درمانگاه‌ها به دلیل نبود پزشک را متذکر شدند.

حسینی نماینده مردم قائمشهر به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت در مورد اختلال در وزارتخانه بر سر خرید تضمینی محصولات کشاورزی و مرکبات که سبب ایجاد خسارات و زیان فراوان شد، تذکر داد.

سید علی طاهری نماینده مردم گرگان به وزیر امور خارجه ضرورت دفاع از شیعیان که در کشور مالزی مورد ظلم قرار گرفته‌اند را متذکر شد.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در تذکری به وزیر صنعت خواستار جلوگیری از تعطیلی کار شرکت صنعتی ایران خودرو در تاکستان با توجه به مصوبه هیئت دولت شد.




ارسال دیدگاه