تشکیل اتاق اصناف در میاندورود در گرو تأمین زمین است
مسئول نمايندگي اتاق اصناف مياندورود:

تشکیل اتاق اصناف در میاندورود در گرو تأمین زمین است

<p><span style="font-size: larger;">مسئول نمایندگی اتاق اصناف میاندورود گفت: تشکیل اتاق اصناف در میاندورود نیازمند زمین است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حجت‌الله علی‌پوربا اشاره به ضرورت تشکیل اتاق اصناف مستقل و کارآمد در این شهرستان، اظهار کرد: مناسب‌ترین راه برای رسیدن به این مهم و رفع مشکلات مربوط به نیروی انسانی، مالی، ساختاری و تجهیزاتی را تشکیل اتاق اصناف متمرکز، شامل دفاتر اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در یک ساختمان دوطبقه دانست.

وی بیان کرد: نخستین مرحله برای تشکیل اتحادیه در میاندورود نیازمند فرصت کافی در سامان‌دهی صنوف فاقد پروانه کسب است که با توجه به موقعیت جغرافیایی و مالی منطقه ایجاد می‌شود.

مسئول نمایندگی اتاق اصناف میاندورود تصریح کرد: همزمان با تشکیل اتحادیه‌ها، زمینی به مساحت 150 متر به‌منظور احداث ساختمان اتاق اصناف و اتحادیه‌های تحت پوشش با هماهنگی فرمانداری، شورای شهر، شهرداری و اتاق اصناف مرکز مازندران اقدام و منابع مالی آن هم با رایزنی‌های محلی آینده با استانداری و همچنین نماینده‌های محلی تأسیس می‌شود.

علی‌پور، گردآوری این مراکز در یک ساختمان به‌صورت متمرکز را موجب کاهش چشم‌گیر نیاز به تجهیزات و نیروی انسانی دانست و خاطرنشان کرد: در این صورت نیاز به نیروی انسانی از 26 نفر برای همه اتحادیه‌های مستقل و مجزا از هم به پنج نفر کاهش می‌یابد که این ارقام از صرفه‌جویی 80 درصدی در نیاز به نیروی انسانی آن نیز در شرایط کنونی بحران مالی اصناف و رکورد اقتصادی کشور در میاندورود حکایت دارد.

وی با پیشنهادی مبنی بر اینکه یک قطعه زمین 150 متری توسط شهرداری به اتاق اصناف اختصاص یابد را پیش از این نیز به فرماندار میاندورود مطرح شد، بیان کرد: در صورت تخصیص زمین مورد نیاز می‌توان برای ساخت بنا از ظرفیت رایزنی با مقامات استانی و منابع داخلی با هماهنگی اتاق اصناف استفاده کرد.

علی‌پور در پایان استفاده از مدیر کارآزموده، مسلط به قوانین نظام صنفی، روابط عمومی بالا و تجربه در حوزه اصناف در اتاق اصناف میاندورود را ضروری دانست و گفت: برای رفع این موانع استفاده از راه‌حل‌های احساسی یا غیرکارشناسی اثربخش نیست.

 

فارس مازندران


ارسال دیدگاه