همه با هم در حمایت از لوازم التحریر ایرانی
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

همه با هم در حمایت از لوازم التحریر ایرانی

<p><span style="font-size: larger;">با توجه به نزدیک شدن ایام خرید لوازم سال تحصیلی جدید، بر خود واجب دانستیم تا با انتشار تصاویر لوازم التحریر ایرانی با تصاویر الگوهای بومی و اسلامی گامی هر چند کوچک در حمایت از تولیدات داخلی برداریم...<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛هر چند در سال های اخیر حمایت از تولیدات نوشت افزار های بومی و استفاده از الگوهای بومی و اسلامی در طراحی آنها در راس خبرهای ایام مدارس قرار می گیرد؛ اما به واقع میزان تولید نسبی این محصولات در مقایسه با تولیدات داخلی با تصاویر غربی و خارجی قابل مقایسه نیست.


غمی لویی گلوجه یکی از تولید کننده های بارز بازار کشور در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: بیش از 90 درصد طراحی های روی جلد دفاتر و نوشت افزارهای داخلی مختص الگوهای کارتنی فانتزی خارجی است.


این عضو اتحادیه صحاف تهران تصریح کرد: هر چند در سال های اخیر بر روی جلد نوشت افزار ها از تصاویر دارا و سارا، شکرستان ، رستم و سهراب و یا شهدا استفاده می شود اما تقاضای بازار داخلی، و رقابت جهت فروش موجب شده تا حتی تولید کنندگان داخلی از الگوها و قهرمانان کارتنی خارجی برای طراحی تولیداتشان بهره ببرند.


بر اساس این گزارش، هیچ نوشت افزار خارجی وارد کشور نمی شود و کلیه نوشت افزار های موجود که با طراحی های کارتنی فانتزی خارجی در بازار مشاهده می شوند، تولید داخل کشور هستند؟!


ما بر حسب تکلیف و برای حمایت از نوشت افزار و تولیدات داخلی به انتشار برخی از تولیدات داخلی در این بخش می پردازیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






ارسال دیدگاه