عرضه آدامس های غیرمجاز و الکلی در فروشگاه های مازندران
اختصاصي/مسئولان پيگيري نمايند

عرضه آدامس های غیرمجاز و الکلی در فروشگاه های مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">علیرغم اعلام ممنوعیت قانونی فروش آدامس های الکلی نظیر تریدنت و فایو در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها، همچنان عرضه این کالا در سطح استان ادامه دارد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف  علیرغم اعلام ممنوعیت قانونی فروش آدامس های الکلی نظیر تریدنت و فایو در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها، همچنان عرضه این کالا در سطح استان ادامه دارد.


براساس این گزارش، این نوع آدامس ها و گونه های مشابه آن که نام تجاری آنها از آن شرکت های صهیونیستی است در سال 1390 و توسط یک فرد بهایی وارد بازار کشور شد.


گفتنی است این گونه آدامس ها به علت دارا بودن 1 تا 4 درصد الکل علاوه بر زیان های جسمی و پزشکی که از سوی مراکز بهداشت اعلام شده است؛  از سوی برخی مراجع نیز حرام اعلام شده است.


به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ علیرغم اینکه در پاییز سال گذشته ممنوعیت عرضه و فروش اینگونه آدامس ها و برخورد قانونی با متخلفین، از سوی اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی مازندران  به واحدهای بازرسی اتاق های اصناف و ادارات صنعت، معدن و تجارت ابلاغ گردیده است؛ اما متاسفانه همچنان عرضه اینگونه ادامس ها در بازار ادامه دارد؟!


اخبار تکمیلی و پیگیری موضوع فوق از سوی این پایگاه اطلاع رسانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه