برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با عاملین تخلیط برنج در مازندران
اختصاصي/هشدار تعزيرات حکوکتي مازندران به شاليکوبي داران

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با عاملین تخلیط برنج در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"> با توجه به فصل برداشت شالی در مازندران، طرح برخورد با تخلیط برنج داخلی و خارجی توسط دلالان و واسطه ها، در سطح استان اجرا خواهد شد.</span></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"><br /> </span></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;">&nbsp;</p>

تقی طهماسبی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: با توجه به فصل برداشت شالی در مازندران، طرح برخورد با تخلیط برنج داخلی و خارجی توسط دلالان و واسطه ها، در سطح استان اجرا خواهد شد.


وی در تصریح کرد: در صورت وصول گزارش یا شکایت مردمی مبنی بر مخلوط کردن برنج داخلی و خارجی و یا برنج مرغوب و نامرغوب با یکدیگر، کلیه شعب تعزیرات حکومتی در مازندران با قاطعیت و جدیت تمام، برابر قانون با متخلفین برخورد خواهند کرد.


معاونت اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: برای حصول اطمینان مصرف کنندگان، سازمان تعزیرات حکومتی با دستگاه های نظارتی، گشت های بازرسی مشترک و بازدید میدانی از شالیکوبی داران انجام خواهد داد.




طهماسبی در ادامه با بیان اینکه در بخش کالا و خدمات، علاوه بر بازرسان اتاق اصناف و ادارات صنعت، معدن و تجارت در استان، از بازرسان افتخاری نیز بهره می بریم؛ خاطر نشان کرد: از مردم گرانقدر مازندران انتظار داریم در صورت مشاهده تخلف، از طریق سامانه 124 و یا ارائه شکایت مکتوب به ادارات تعزیرات حکومتی اعلام کنند.


معاونت اجرایی تعزیرات مازندران در پایان با تاکید بر این نکته که گزارشات و شکایات مردمی بدون هیچ گونه تشریفاتی بررسی و با قاطعیت رسیدگی خواهد شد؛ اذعان کرد: متخلفین علاوه بر جلب رضایت متشاکیان و پرداخت مبلغ اضافی، به پرداخت جزای حکومتی در حق دولت نیز موظف خواهند شد.

 

انتهای پیام/

حسن قربان زاده



ارسال دیدگاه