تعیین تکلیف قرارداد 16 واحد راکد در نواحی صنعتی مازندران
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي مازندران خبر داد

تعیین تکلیف قرارداد 16 واحد راکد در نواحی صنعتی مازندران

<p><span style="font-size: larger;">مدیرعامل شرکت شهرک&zwnj;های صنعتی مازندران از تعیین تکلیف قرارداد 16 واحد راکد در نواحی صنعتی استان خبر داد.<br /> </span></p>

به گزارش مازنداصناف به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی گفت: دومین جلسه داوری و حل اختلاف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در سال جاری با هدف تعیین تکلیف قرارداد 16 واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار شد.

وی افزود: براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در راستای فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی راکد که نسبت به تعهدات خود برای ساخت‌ و ساز و راه‌اندازی خط تولید اقدام نکردند، جلسه داوری برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اضافه کرد: براساس مفاد دفترچه قرارداد، واحد تولیدی موظف به اجرای تعهدات است و چنانچه پس از اخطار نسبت به ساخت‌ و ساز اقدام نکرد قرارداد فسخ و زمین به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه داوری 16 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که چهار قرارداد با مجموع مساحت 81 هزار و 940 مترمربع زمین صنعتی فسخ، 10 قرارداد با مجموع زمین صنعتی به وسعت 47 هزار و 551 متر مربع اعطای مهلت مجدد، یک قرارداد به مساحت چهار هزار مترمربع رأی خاص و یک مورد به انصراف از طرح منجر شد.

موسوی در پایان گفت: با توجه به کمبود زمین صنعتی در مازندران، فسخ قرارداد زمین واحدهای راکد و غیرفعال در استان در دستور کار قرار دارد.


ارسال دیدگاه