آغاز به‌کار انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در آمل

آغاز به‌کار انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در آمل

<p><span style="font-size: larger;">اعضاي هيئت مديره انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان آمل از هشتم شهریور کار خود را آغاز می&zwnj;کنند.<br /> </span></p>

به گزارش مازنداصناف  به نقل از سفیر هراز، دومین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تاریخ 20 تیر برگزار شد که براساس آن اعضای هیئت مدیره انجمن منتخب از یک‌شنبه هشتم شهریور ماه رسما کار خود را آغاز می‌کند.


در این دوره آقایان محمد قاسمی، علی اکبر اشرف‌پور، ادریس هندوکلائی، قاسم صالحی و خانم عادله شیخی(بازرس انجمن) به‌عنوان اعضای هیئت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان آمل در اسفند ماه سال 1390 با حضور اعضاء هئیت موسس انجمن در اتاق اصناف این شهرستان تشکیل شد.

این انجمن حامی حقوق مصرف کنندگان است و همشهریان آملی می‌توانند با مراجعه به این انجمن واقع در اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان آمل، جنب اداره آموزش و پرورش این شهرستان، هرگونه پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را درباره کالا و خدمات مصرفی مطرح کرده تا به آن‌ها رسیدگی شود.

انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان با مشارکت آحاد مردم تشکیل شده و مطابق اساسنامه انجمن نسبت به پیگیری مطالبات مصرف کنندگان و سایر تکالیف بر حسب قوانین و مقررات اقدام می‌کند.


ارسال دیدگاه