پیامک صوتی امکانی جدید برای خبررسانی و نظرسنجی های انبوه
اختصاصي/ صداي شما را به گوش همه مخاطبان مي‌رسانيم

پیامک صوتی امکانی جدید برای خبررسانی و نظرسنجی های انبوه

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">پیامک صوتی این امکان را فراهم می&zwnj;کند تا یک فایل صوتی از پیش ضبط شده را با کمترین هزینه به صورت انبوه و هدفمند به تلفن همراه یا ثابت مخاطبان ارسال شود و پیام ضبط شده برای همه مخاطبان پخش می&zwnj;شود.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازنداصناف پیامک صوتی امکانی جدید در دنیای فناوری اطلاعات برای خبررسانی و برقرای ارتباط‌ با مخاطبین تان است. «تل آوا» با بهره‌مندی از امکانات سخت‌افزاری هوشمند و فراگیر برای برقراری ارتباط انبوه با جامعه مخاطبان و همچنین با حضور نیروهای متخصص و باتجربه در امر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، به یک نظام قوی برای ارائه بهترین، سریع‌ترین و موثرترین نوع ارتباط با مخاطبان دست یافته است. پیامک صوتی این امکان را فراهم می‌کند تا یک فایل صوتی از پیش ضبط شده را با کمترین هزینه به صورت انبوه و هدفمند به تلفن همراه یا ثابت مخاطبان ارسال شود و پیام ضبط شده برای همه مخاطبان پخش می‌شود.

 

« تل آوا» یک رسانه بزرگ و حرفه‌ای در دست شماست.

 

 

امکانات و قابلیت های انحصاری «تل آوا»

 

 

نظرسنجی تلفنی

 پیامک صوتی علاوه بر خبررسانی در قالب ارسال پیام‌های صوتی، قادر است تا یک نظرسنجی تلفنی جامع را ایجاد و مدیریت کند که نتایج آن به صورت آنلاین برای فرستنده قابل مشاهده و ارزیابی است.

 

کمپین های تبلیغاتی تلفنی

 «تل آوا» قادر است تا در هردقیقه به هزار نفر پیامک صوتی ارسال کند و این به معنای اثرگذاری انبوه پیامک‌های صوتی در جامعه مخاطبان هدف است.

 

اعلام مانده بدهی، تبریک مناسبت ها و ...

 مدیران موسسات ، دانشگاه ها ، مدارس و نهادهای مالی با راهکارهای ما بوسیله سامانه ارسال پیامک صوتی «تل آوا» پیام های انبوه با محتوای مختلف به صورت جامع ارسال کنند ، به عنوان نمونه می توانند مخاطب خود را از مانده بدهی و یا موجودی حساب خود مطلع فرمایند.

 

 

احراز اصالت شماره تماس

 در فرم های اینترنتی بسیاری مسئولین سایت های معتبر اینترنتی در فرم های ثبت نام مهم به جهت تایید و اطمینان از شماره تماس وارد شده به راحتی می توانند بوسیله سامانه ارسال پیامک صوتی «تل آوا» با ارسال کد تایید به روش گفتار از صحت ورود شماره تماس اطمینان حاصل فرمایند.

 

 

تماس برگشتی

 پیامک صوتی «تل آوا» پیام شما را تا پایان روز ارسال پیامک صوتی برای مخاطب ذخیره می‌کند، یعنی اگر به هر دلیلی مخاطب تمایل به شنیدن پیام شما داشته باشد، تنها کافی است به همان شماره‌ای که به او تماس گرفته است، تماس بگیرد و پیام شما را بشنود.

 

  خرید پنل پیامک صوتی   

 


ارسال دیدگاه