تصویب تحریم‌های جدید در کنگره نشانه عهد شکنی آمریکا در اجرای تفاهم نامه ژنو است

تصویب تحریم‌های جدید در کنگره نشانه عهد شکنی آمریکا در اجرای تفاهم نامه ژنو است

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>یک نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تصویب تحریم&zwnj;های جدید در کنگره نشانه عهد شکنی آمریکا در اجرای تفاهم نامه ژنو است که نشانه روحیه زورگویانه آنان است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف ؛ محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش‌های جدید برای تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران در کنگره آمریکا و مخالفت تصنعی دولت این کشور گفت: این مسئله به خوبی درستی سخنان مقام معظم رهبری درباره عهدشکن بودن آمریکا و کشورهای اروپایی در قبال توافق‌های صورت گرفته با نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

وی افزود: متاسفانه این کشورها به دلیل اینکه به زورگویی، جنگ، غارت و چپاول سایر ملت‌ها عادت کرده‌اند نمی‌توان به آنها اطمینان کرد چراکه حتی توافق با آنها نیز سبب می‌شود تا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی جلوتر بیایند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: با وجود اینکه ما نسبت به تفاهمنامه ژنو انتقادات اساسی داشته و آن را مشکل‌دار می‌دانستیم با این حال حتی این تفاهمنامه نیز از سوی آمریکا اجرایی نمی‌شود.

کوثری گفت: ما شاهد هستیم که کشورهای غربی با تفاسیر گوناگون به دنبال زیر پا گذاشتن حقوقی هستند که در تفاهمنامه ژنو ذکر شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تا زمانی که این کشورها روحیه زیاده‌خواهی خود را کنار نگذارند تنها در زمین نبرد می‌توان با آنها روبرو شد و مذاکره با آنها هیچ فایده‌ای ندارد.


ارسال دیدگاه