افتتاح 2 واحد تولیدی با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان در مازندران
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي مازندران خبر داد

افتتاح 2 واحد تولیدی با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مدیرعامل شرکت شهرک&zwnj;های صنعتی مازندران از افتتاح و بهره&zwnj;برداری دو واحد تولیدی و صنعتی به مناسبت هفته دولت، در یکی از شهرک&zwnj;ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد و گفت: 6 میلیارد و 160 میلیون تومان برای این طرح&zwnj;ها هزینه شده است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت شایسته‌ای برای ارائه دستاوردها و انعکاس اقدامات انجام شده در بخش تولید و صنعت است.

وی اظهار کرد: ساده‌زیستی، عشق به خدا و خستگی‌ناپذیری از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر بوده و رمز ماندگاری یاد و خاطره این بزرگواران محسوب می‌شود.

موسوی بیان کرد: در هفته دولت، دو واحد تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 160 میلیون تومان در شهرک صنعتی چمستان نور به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی در پایان با بیان اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از این واحدهای تولیـدی، برای 85 نفر اشتغال ایجاد می‌شود، افزود: این واحدهای تولیدی در زمینـه‌ تولید ورق کارتن و انواع پلی‌فوم و پلی‌اتیلن فعالیت می‌کنند.


ارسال دیدگاه