بازدید وزیر صنعت و تجارت از کارخانه بزرگ لبنی/‌موضوعی که نعمت‌زاده را عصبانی کرد‌

بازدید وزیر صنعت و تجارت از کارخانه بزرگ لبنی/‌موضوعی که نعمت‌زاده را عصبانی کرد‌

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">محمدرضا نعمت&zwnj;زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در سفر خود به آمل از کارخانه بزرگ لبنی این شهرستان بازدید کرد و در ادامه بازدیدها سفرش به شهرک صنعتی امامزاده عبدالله نیمه&zwnj;تمام ماند.<br /> </span></p>

به گزارش مازنداصناف محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز برای بازدید از دو کارخانه صنعتی و لبنی این شهرستان وارد آمل شد.

نعمت‌زاده در نخستین بازدید خود از کارخانه بزرگ لبنی این شهرستان که از برندهای معتبر دنیا محسوب می‌شود بازدید کرد و از نزدیک با بخش‌های مختلف آن آشنا شد.

در این سفر، نعمت‌زاده را رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان همراهی کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از صرف ناهار و اقامه نماز عازم شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل شد تا از واحد صنعتی شرکت آجرهای نسوز دیرگداز بازدید کرده و بزرگ‌ترین خط آجرهای نسوز خاورمیانه را افتتاح کند.

حین سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولان استانی موضوع اختلافی زمین شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) با شرکت دیزل سنگین (دسا) را مطرح کردند که با پرداخت به جزئیات، این مسئله باعث عصبانیت نعمت‌زاده شد تا او از ادامه بازدید از این واحد تولیدی صنعتی منصرف شود و این شهرستان به‌دلیل حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای دولت در مرکز مازندران ترک کند.


فارس


ارسال دیدگاه