کمربندی های غرب مازندران در تسخیر دستفروشان+تصاویر
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

کمربندی های غرب مازندران در تسخیر دستفروشان+تصاویر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">اگر برای سفر های تابستانی غرب مازندران را انتخاب کرده باشید؛ بی شک تایید خواهید کرد که آنچه بیشتر از هر چیزی در گذر از این مناطق جلوه می نماید، حضور گسترده و پیوسته ی دست فروشان در حاشیه های کمربندی های غرب مازندران از نور تا نوشهر بوده است.<br /> </span></p>

 

به گزارش خبرنگار مازنداصناف اگر برای سفر های تابستانی غرب مازندران را انتخاب کرده باشید؛ بی شک تایید خواهید کرد که آنچه بیشتر از هر چیزی در گذر از این مناطق جلوه می نماید، حضور گسترده و پیوسته ی دست فروشان در حاشیه های کمربندی های غرب مازندران از نور تا نوشهر بوده است.


دستفروشانی که نه تنها از جای جای مازندران به این مناطق آمده اند، بلکه برخی از استانهای همجوار بویژه از استان گلستان به این مناطق روانه شده اند.


بر اساس این گزارش، هر چند این امر در سالیان اخیر رو به فزونی بوده است، اما متاسفانه بدلیل عدم نظارت و توجه مسئولان ذیربط این امر هر ساله با افزایش کمی دستفروشان مواجه می شود.


امیدواریم ادارات و مراکز مرتبط توجه خود را به جمع آوری و شاید کمی با تاملی بیشتر، ساماندهی این دستفروشان با برپایی بازارچه های بین راهی معطوف نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام/

عکس از مجتبی قربانی

 

 


ارسال دیدگاه