سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلا‌فروشی در تبریز

سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلا‌فروشی در تبریز

<p><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس پلیس آگاهی &zwnj;آذربایجان&zwnj; شرقی از سرقت مسلحانه نافرجام از یک زرگری در تبریز خبر داد&zwnj; و گفت: هر دو سارق از محل متواری شدند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از  خبرگزاری فارس ، صابر عباس‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 ‌مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در خیابان  مفتح تبریز، ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: بنا به اعلام صاحب مغازه زرگری به هویت «ی ـ الف» تعداد دو نفر مرد حدودا 25 ساله دارای لهجه فارسی با خودروی پراید نقره‌ای به محل مراجعه و یکی از آنها وارد مغازه زرگری شده و صاحب مغازه با رؤیت وی به او مشکوک و با وی درگیر شده‌ و از ورود فرد دیگر ممانعت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در ادامه افزود: نفر دوم در بیرون از مغازه اقدام به تیر‌اندازی کرده که به علت رعایت اصول ایمنی در مغازه موفق به ورود به مغازه ‌نشده و نهایتا سرقت نافرجام مانده و هیچ گونه خسارت مالی و جانی صورت نگرفت‌ و هر دو سارق از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: خودروی استفاده شده توسط سارقان نیز قبل از این سرقت در یکی از ‌خیابان تبریز مورد سرقت واقع شده بود.

عباس‌زاده گفت: طرح مهار در حوزه کلانتری‌های درون شهری و برون شهری و یگان امداد و فوریتی‌های 110 اجرا و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد و متعاقبا اعلام می‌شود.



ارسال دیدگاه