سیاه‌نمایی گذشته جایی در سبک زندگی جهادی ندارد/ انتقاد از گزارش 100 روزه روحانی
حيدري در همايش شکوه هجرت:

سیاه‌نمایی گذشته جایی در سبک زندگی جهادی ندارد/ انتقاد از گزارش 100 روزه روحانی

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: در زندگی جهادی جایی برای سیاه&zwnj;نمایی گذشته و عدم ارائه برنامه&zwnj;های آینده وجود ندارد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، محمدودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در همایش شکوه هجرت که بعد از ظهر امروز در محل لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: موضوع جهادی و سبک زندگی بسیجی موضوعی است که در اولیات انقلاب وجود دارد در این نوع از زندگی انسان متعلق به خود نیست و در این سبک از زندگی انقلاب به ما بدهکار نیست و این ما هستیم که بدهکار نظام، انقلاب و مردمان هستیم.

وی افزود:‌در زندگی جهادی خودمحوری جایی ندارد و هر چه هست تلاش برای تحقق اهداف نظام است.

حیدری با انتقاد از صحبت‌های رئیس جمهور در گزارش 100 روزه کار دولت اذعان داشت: در زندگی جهادی جایی برای سیاه نمایی گذشته و عدم ارائه برنامه‌های آینده نیست و همه دیدند که شب گذشته رئیس‌جمهور به قدری سیاه نمایی کرد که انگار در نظام اسلامی تا به امروز هیچ خدمتی انجام نشده است.

وی در ادامه گفت: بدون تردید در دوره اصلاحات این خیانت اتفاق افتاد و با حذف جهاد سازندگی و ادغام آن با جهاد کشاورزی خیانت بزرگی صورت گرفت.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی همچنین اذعان داشت: موضوع نگاه جهادی و بسیجی در ذات انقلاب اسلامی وجود دارد. فرهنگ بسیجی و زندگی جهادی واژه‌هایی هستند که از یکدیگر قابل تفکیک نیستند و سبک زندگی بسیجی همان سبک زندگی که ما از اهل بیت آموخته‌ایم.

حیدری ادامه داد: ما پشتیبانی معنوی از روحیه و سبک بسیجی را از مسئولان مطالبه می‌کنیم و در دوران صلح و تثبیت انقلاب نیازمند موضوعاتی هستیم که از قبل آن بتوانیم شعله‌های سبک زندگی بسیجی را در زندگی خود روشن نگه داریم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان تاکید کرد: نمود عینی زندگی بسیجی در عصر حاضر را شخص مقام معظم رهبری می‌دانیم چرا که انصافا می‌بینیم این بزرگ‌مرد یک مجتهد نورانی که در تمام عرصه‌ها و جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی یک الگو برای همه ما به حساب می‌آید.


ارسال دیدگاه