جشنواره ملی برنج در مازندران برگزار می‌شود

جشنواره ملی برنج در مازندران برگزار می‌شود

<p><span style="font-size: larger;">امام جمعه دابودشت مازندران گفت: جشنواره ملی برنج به میزبانی این بخش مازندران برگزار می&zwnj;شود.</span></p>

به گزارش مازنداصناف حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به اینکه تحول افکار عمومی با قلم‌زدن مناسب امکان‌پذیر می‌شود، اظهار کرد: فعالیت مناسب خبرنگاران سبب حیات‌بخشی زندگی بشری می‌شود.

تقی‌زاده خبرنگاران را افراد پرتلاشی دانست که در همه روز سال در گرما و سرما به‌دنبال اطلاع‌رسانی مناسب هستند، بیان داشت: این افراد در راستای عمل به تکالیف جمهوری اسلامی در هر زمان و مکان، وضعیت جغرافیایی در عرصه حضور دارند.

وی با اعلام اینکه خبرنگاران با قلم محکم و قدم استوار، خود را به مردم ثابت می‌کنند، افزود: بیداری و آگاهی مردم از دیگر وظایف خبرنگاران است.

امام جمعه دابودشت مازندران شخصیت خبر و خبررسانی را بسیار بالا دانست و گفت: این قشر زبان گویای وجدان عمومی بشریت هستند که تصویر و روایات زندگی، تحولات، وقایع و مشکلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را منعکس می‌کنند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه اصحاب رسانه می‌توانند با نقش مثبت و منفی خود جریان‌سازی کنند، ادامه داد: قلم خبرنگار می‌تواند سبب ارتقای جامعه شود و در مقابل با نقش منفی هم می‌تواند مسیر درست را تغییر دهد.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران پژوهش‌گران جستجوگر هستند، اظهار کرد: باید در راستای خبر با قانون‌مندی و نکته‌بینی حرکت کرد.

امام جمعه دابودشت مازندران تصریح کرد: خبرنگاران با بستر همدلی و هم‌افزایی در جامعه در راه آگاهی‌بخشی گام بردارند و خدمات صادقانه مسئولان را اشاعه دهند.

وی با اعلام اینکه جشنواره ملی برنج امسال در بخش دابودشت مازندران برگزار می‌شود، بیان کرد: با همت دولت و مسئولان برای نخستین‌بار برنج طارم مازندران در سبد خرید دولت جای گرفته است.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره ملی برنج اهداف متعددی دنبال می‌شود، تاکید کرد: رویکرد این جشنواره برندسازی برنج طارم در سطح کشور است.

امام جمعه دابودشت مازندران با اشاره به خرید تضمینی برنج از سوی دولت، اظهار کرد: کنگره میرقوام‌الدین مرعشی نیز امسال با دو رویکرد در این بخش دنبال می‌شود.

وی در پایان گفت: در این کنگره بزرگ معرفی شهر دابودشت و روستای مرزنگو زادگاه آن عالم بزرگوار از اهداف مهم است.


فارس


ارسال دیدگاه