اجرای حکم قلع‌وقمع 241 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در بابلسر
دادستان بابلسر خبر داد

اجرای حکم قلع‌وقمع 241 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در بابلسر

<p><span style="font-size: larger;">دادستان بابلسر از اجرای حکم 241 مورد قلع&zwnj;وقمع ساخت&zwnj;وساز غیرمجاز در زمین&zwnj;های کشاورزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.</span></p>

به گزارش مازنداصناف محسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر گفت: در اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات با حضور نماینده دادستان و نیز ماموران جهاد کشاورزی 241 مورد بنای احداثی غیرمجاز در مساحت 92 هزار و 680 مترمربع زمین در حوزه قضایی بابلسر قلع‌وقمع شد.

وی با اشاره به اجرای حکم قلع‌وقمع 241 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز اظهار داشت: از این تعداد 105 قطعه در روستای افراتخت بهنمیر،17 قطعه در روستای مقری‌کلا،85 قطعه در میربازار، یک قطعه کاسگرمحله، 31 قطعه کرفون و دو قطعه در روستای پایین احمدکلا بوده است.

دادستان بابلسر اضافه کرد: همچنین حکم قلع‌وقمع احکام قطعیت‌یافته تعداد 12 مورد از پرونده‌های متخلفان در ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات به مساحت 12 هزار و 880 مترمربع صادر و اجرا شد.

نوروزی در پایان با بیان اینکه این قلع‌وقمع به منظور حفظ و حراست از زمین‌های کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اجرا شده است،گفت: در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز و تغییر اراضی غیرکاربری با متخلفان برخورد قانونی کرده و در این امر با کسی تعارفی نخواهیم داشت.


ارسال دیدگاه