شایعه قهر زینی‌زاده/ یک روز غیرمعمولی و پر تنش در تمرین تراکتورسازی
گزارشي از اوضاع پرتلاطم‌ باشگاه تراکتورسازي

شایعه قهر زینی‌زاده/ یک روز غیرمعمولی و پر تنش در تمرین تراکتورسازی

<p><span style='font-family: Tahoma;'>پس از ابقای مجید جلالی توسط هیأت مدیره در جلسه روز گذشته اوضاع این تیم در شرایط نامشخص قرار گرفت.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از خبرگزاری فارس، باشگاه تراکتورسازی تبریز روزهای پرحاشیه و پرتلاطمی را پشت سر می‌گذارد. پس از ابقای مجید جلالی یک روز پس از استعفایش، همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جلالی در حالی روز گذشته در این تیم ماندگار شد که صحبت از بازگشت تونی اولیویرا مربی پرتغالی فصل قبل این تیم مطرح بود و حتی توافقات به مرحله نهایی خود رسیده بود. اولیویرا طلبی 170 هزار دلاری داشت که برای بازگشت به این تیم اولین شرط خود را دریافت این مبلغ بیان کرده بود. اوضاع بد مالی و مشکلاتی که تراکتورسازی دارد باعث می‌شد بازگشت این مربی بسیار پرهزینه باشد.

بعد از کناره‌گیری مجید جلالی عده‌ای از بازیکنان علیه این مربی دست به مصاحبه زدند تا اختلافات و دو دستگی در این تیم علنی شود.

در جلسه روز گذشته هیأت مدیره پس از اینکه ابقای مجید جلالی به صورت رسمی اعلام شد شرایط به حالتی پیچیده درآمد. عده‌ای از بازیکنان که علیه سرمربی خود مصاحبه کرده بودند با بازگشت دوباره این مربی شرایط برای آنها بسیار سخت شد. از طرف دیگر پس از موضع‌گیری حمید زینی‌زاده و مصاحبه‌هایی که او انجام داد مشخص شد ابقای جلالی برخلاف نظر او صورت گرفته است. تمامی این مسائل خبر از دودستگی و عدم همدلی در تبریز می ‌دهد.

از سوی دیگر مدیرعامل تراکتورسازی اعلام کرده به زودی استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره می‌کند و از سمت خود کنار می‌رود. شنیده می‌شود حمید زینی‌زاده امروز در باشگاه تراکتورسازی حاضر نشده و حتی در تمرین امروز این تیم که با حواشی بسیار زیادی روبرو شده است حضور نداشت. زینی‌زاده معمولا در مدت اخیر در تمامی تمرینات و اکثر بازی‌های تراکتورسازی حضور پیدا می‌کرد و هیچ وقت در چنین شرایط حساسی خود را از تیم دور نمی‌کرد. این اتفاق باعث شده تا شایعه قهر مدیرعامل تراکتورسازی در تبریز شنیده شود.

تمرین امروز تراکتورسازی در شرایطی برگزار شد که هواداران برای نخستین بار علیه جلالی موضع گرفتند و خواستار جدایی او از این تیم شدند. این در حالی بود که در دیدار مقابل فجر سپاسی هواداران از این مربی حمایت کرده و خواستار ادامه فعالیت او در باشگاه تراکتورسازی شدند.

شعار علیه جلالی در شرایطی رخ داده که این فصل هواداران تراکتورسازی هیچ گاه موضع گیری نسبت به سرمربی خود نداشتند و یک روز پس از ابقای جلالی موضع گیری علیه او در تمرین مشکوک به نظر می رسد و بوی گره انداختن در کار به خوبی احساس می شود.

واکنشی که امروز در تمرین از سوی هواداران دیده شد با رفتارهای آنها طی مدت اخیر تفاوت داشت. اعتراض هواداران به قدری گسترده بود که حتی نیروی انتظامی وارد عمل شد تا نظم را در تمرین به وجود بیاورد.

در حالی که هیأت مدیره از حمایت 5 ساله از مجید جلالی صحبت می‌کند حمید زینی‌زاده مخالف سرسخت این مربی است و می‌خواهد تونی اولیویرا را به این باشگاه بازگرداند.

به نظر می‌رسید پس از ابقای مجید جلالی تمامی حواشی در تراکتورسازی به پایان رسیده باشد اما صحبت‌های حمید زینی‌زاده و اتفاقات تراکتورسازی نشان‌دهند رقم خوردن اتفاقات جدیدی در این تیم پرطرفدار است.

بدون شک طی 48 ساعت آینده اتفاقات زیادی در باشگاه تراکتورسازی رقم خواهد خورد و باید منتظر تغییراتی گسترده در این باشگاه بود.

باید دید آیا حمید زینی‌زاده که مخالف حضور مجید جلالی در این تیم است و تمایلی نسبت به ابقای این مربی نداشت آیا می‌تواند با تصمیم هیأت مدیره کنار بیاید یا در نهایت تصمیم دیگری برای ادامه فعالیت خود در این باشگاه می‌گیرد. در حال حاضر در تراکتورسازی هیچ چیز قطعی نیست و معلوم نیست آیا تا یک ساعت دیگر همین کادر مدیریتی و کادر فنی فعالیت می‌‌کنند یا تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

اتفاقات اخیر در باشگاه تراکتورسازی و رفت و برگشت‌های که در این مدت رخ داده هیچ اتفاقی ما را متعجب نمی‌کند باید منتظر ماند و دید در نهایت داستان اخیر باشگاه تراکتورسازی چه پایانی دارد.


ارسال دیدگاه