تاکسیرانی آمل رو به ورشکستی است
شکايت شهردار از عضو شورا

تاکسیرانی آمل رو به ورشکستی است

<p> <div id="docDiv4LeadTitle" style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">شکایت شهردار از عضو شورا و پول جابجا شده از سازمان تاکسیرانی، شهرداری و شورای شهر آمل را وارد فاز جدیدی از مسائل کرده است.</span></div> <span style="font-size: larger;"><br /> </span></p>

به گزارش مازنداصناف ماجرای شکایت شهردار آمل از سخنگوی شورای شهر به چندی قبل و مصاحبه این عضو شورا با رسانه ها بر می گردد اما به اعتقاد سخنگوی شورای شهر، بیان مشکلات سازمان تاکسیرانی دلیل این شکایت است.

با این حال، خسرو ابراهیم زاده رئیس شورای شهر آمل سه شنبه شب در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه احمد امیرسلیمانی در ابتدا با بدست آوردن ۱۲ رای از ۱۳ رای شهردار آمل شد، بیان کرد: در ابتدای ورود فعالیت بسیار خوبی داشتند و با افتتاح پروژه های مختلف، شورای اسلامی شهر و شهروندان از عملکرد شهردار رضایت نسبی را داشتند.

وی اضافه کرد: عزل و نصب های روسای سازمان ها جزو‌ وظایف شهردار است و اگر ایرادی در عزل و نصب ها وجود داشته باشد خود او باید پاسخگو باشد و بعضی از مدیران عامل سازمان ها موردانتقاد برخی از اعضای شورا بوده اند که با پافشاری های شهردار این مدیران منصوب شدند.

شکایت شهردار از عضو شورا

رئیس شورای اسلامی شهر آمل به شکایت شهردار آمل از سخنگوی شورای شهر اشاره کرد و گفت: سخنگوی شورای شهر هفته گذشته با مدیران سایت های شهرستانی جلسه ای برگزار کرده و صحبت هایی مطرح شده است که شهردار پس از این نشست خبری از علی قاسمی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل به دليل نشر اكاذيب شکایت کرده است.

اين مسئول ادامه داد: شکایت شهردار آمل از عضو شورای اسلامی شهر را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

خسرو ابراهیم زاده به حسابرسی سازمان تاکسیرانی در سال ۹۲ و۹۳ اشاره کرد و افزود: در بحث مالی سازمان تاكسيرانی يكسری مسائلی وجود دارد كه يك موسسه، حسابرسی اين سازمان را برعهده دارد.

وی با بيان اينكه در سلامت مدير عامل سابق سازمان تاكسيرانی هيچ شكی نداشته ايم، افزود: مديرعامل وقت از لحاظ مديريتی مشكلاتی داشت.

اين مسئول با باتاكيد براينكه خبرنگاران شهرستان بايد در جلسات علنی شورای شهر حضور پيدا كنند، بيان داشت:تا ۱۲شهريور ماه كه بنده رياست شورای شهر را برعهده دارم خبرنگاران در جلسات علنی حضور پيدا مي كنند.

ابراهيم زاده با بيان اينكه شهردار آمل در هفته آينده در جلسه علنی شورای شهر حضور پيدا می كنند، گفت: نامه ای به شهردار آمل خواهيم زد تا هفته آينده در جلسه علنی شورای شهر حضور پيدا كنند تا در خصوص سازمان تاكسيرانی و مسائل ديگر توضيحات خود را بدهند.

وی تصريح كرد:برای مشكلات بوجود آمده در سازمان تاكسيرانی چهار عضو شورای شهر به همراه علی قاسمی نماينده شورا در سازمان تاكسيرانی، مسئول مستقيم پيگيری بحث تاكسيرانی خواهند بود.

مشکلات تاکسیرانی با پول جابه‌جا شده آغاز شد

علی قاسمی سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر آمل در اين جلسه با بيان اينكه در ۱۸ مهرماه سال ۹۱ مبلغ يک ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان در حساب سازمان تاكسيرانی پول نقد وجود داشت، ادامه داد:مديرعامل سابق سازمان تاكسيرانی شهرداری آمل سلامتش مورد تاييد است ولی مصوبه ای كه نبايد اجرا می شد را اجرا كرده است.

وی خاطرنشان كرد: در خصوص احداث ساختمان اداری مبلغ ۱۱ ميليارد تومان موافقت صورت گرفته است كه ازاين تاريخ به بعد اين رقم پول از اين سازمان خارج شده و مشكلات سازمان تاكسيرانی آغاز شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرآمل خاطرنشان كرد: با خارج شدن اين پول حقوق تمامی كارمندان سازمان تاكسيرانی آمل به تعويق افتاد و بدهكاری های زيادی به بار آورده است.

علی قاسمی بابيان اينكه يک ماه قبل به شهردار آمل مشكلات مالی تاكسيرانی را تاكيد كرده بودم، ادامه داد: آقای شهردار به صحبت های بنده توجهی نكرد ولی دوباره تاكيد كردم به آقای شهردار و ايشان بازهم چيزي نگفتند تا اينكه حراست استانداری مازندران نامه اي مبنی بر نارضايتی پرسنل سازمان تاكسيرانی آمل به ما ابلاغ كرده است.

شهردار عامل ورشکستگی تاکسیرانی است

وی شهردار آمل را عامل ورشكستگی سازمان تاكسيرانی دانست و گفت: با توجه به مستندانی كه وجود دارد كجای حرف های بنده اكاذيب بوده است كه آقای شهردار از بنده شكايت كرده است و مطمئنا در تاريخ مقرر در دادگاه حاضر خواهم شد.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با بيان اينكه اين پول بصورت غير قانونی از سيستم خارج شده است، افزود:مطالب بسياری در اين خصوص وجود دارد كه الان نمی توانم بگويم اما درآينده درباره اين مسائل صحبت خواهم كرد.


مهر


ارسال دیدگاه