توزیع 18 تن آرد ویژه تعطیلات عید فطر در سوادکوه
رئيس اداره صنعت سوادکوه خبر داد

توزیع 18 تن آرد ویژه تعطیلات عید فطر در سوادکوه

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه از توزیع 18 تن آرد و کشیک 17 نانوایی ویژه تعطیلات عید فطر خبر داد.</span></p>

به گزارش مازنداصناف سعدی عبدالهی  با اشاره به برنامه‌ریزی‌های کمیته آرد و نان شهرستان سوادکوه اشاره کرد و بیان داشت: تشکیل تیم‌های کشیک در تعطیلات عید فطر و بازدید از اماکن مسافر‌پذیر در دستور کار ما دارد.

وی بازدید از نانوایی‌های سطح شهرستان سوادکوه را از فعالیت‌های دارای اولویت اعلام کرد و افزود: اختصاص 18 تن آرد ویژه به نانوایی‌ها و کشیک نانوایی‌ها و فعالیت شبانه‌روزی برخی از واحد‌های نانوایی با برنامه‌ریزی ما انجام شده و 450 کیسه آرد 40 کیلویی به صورت ویژه در سوادکوه قبل از تعطیلات توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه با بیان اینکه 17 نانوایی به صورت کشیک در سوادکوه از صبح تا اذان مغرب فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: سه نانوایی در شهر‌های پل‎سفید، زیراب و الاشت به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

عبدالهی با بیان اینکه واحد‌های نانوایی سوادکوه مشکلی در ارائه خدمات به مسافران و مردم شهرستان ندارند، گفت: حضور گسترده گردشگران و بازدید از اماکن گردشگری سوادکوه و نیاز به ارائه خدمات مختلف به آنان سبب شده است تا تدابیر همه‌جانبه در این موضوع اجرایی شود.


فارس


ارسال دیدگاه