اصناف در ایمن‌سازی سواحل بابلسر مشارکت کنند
فرماندار بابلسر:

اصناف در ایمن‌سازی سواحل بابلسر مشارکت کنند

<p><span style="font-size: larger;">فرماندار بابلسر گفت: اصناف باید به مدیریت در ایمن&zwnj;سازی سواحل مشارکت کنند.</span></p>

به گزارش مازنداصناف سید علی اسد شامگاه پنج‌شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر در فرمانداری بابلسر با بیان اینکه بیشتر غریق‌ها در هنگام شب به دریا رفته‌اند، اظهار کرد: 150 ناجی در دو شیفت از ساعت هشت صبح تا 20 شب در روزهای عادی و در روزهای پیک مسافر به‌صورت تمام‌وقت در ساحل مستقر هستند.

فرماندار بابلسر با اشاره به تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر به مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان، گفت: تمام مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو شده و باید با آمادگی حضور داشته باشند.

اسد با تاکید بر اینکه اصناف باید به مدیریت در ایمن‌سازی سواحل مشارکت کنند، تصریح کرد: نقش اصناف باید پررنگ‌تر شود و از حضور مسافر و میهمانان استقبال کنند.

وی پاک‌سازی حریم راه‌ها، افزایش تبلیغات هشداردهنده محیطی و اطلاع‌رسانی، بازدید از نمازخانه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها تاکید کرد و افزود: مسئولان تمهیدات لازم را در بحث نظارت بهداشتی، عرضه مواد غذایی و تامین مواد سوختی مورد نیاز را داشته باشند.

این مسئول از مسئولان بانک‌ها خواست تا نسبت به شارژ عابر بانک‌ها اقدام و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

اسد با اشاره به حضور دستگاه‌های نظارتی در پایش طرح سالم‌سازی دریا در شهرستان، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی همواره عملکرد ستاد طرح سالم‌سازی دریا در بابلسر را به‌عنوان یک الگو مطرح می‌کنند.

فرماندار بابلسر در پایان خواستار اجرای مانور مشترک در امداد و نجات ساحل شد و گفت: تکرار حوادث فرضی سبب آمادگی بیشتر بین اعضای ستاد طرح سالم‌سازی دریا می‌شود.

 

فارس


ارسال دیدگاه