اختصاص اعتبار 15 میلیارد ریالی اقتصاد مقاومتی در آمل
جانشين فرمانده سپاه ناحيه آمل خبر داد

اختصاص اعتبار 15 میلیارد ریالی اقتصاد مقاومتی در آمل

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل از اختصاص اعتبار 15 میلیارد ریالی عرصه اقتصاد مقاومتی برای بسیجیان و افراد غیربسیجی در این شهرستان خبر داد.</span></p>

به گزارش مازنداصناف رمضان رنجبر بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در زمینه عفاف و حجاب، اردوهای جهادی، غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان، کار فرهنگی پارک پاک، توجه به مناطق آسیب‌پذیر و اقتصاد مقاومتی گزارش ارائه کرد.

رنجبر با اعلام اینکه این شهرستان یک هزار و 37 شهید تقدیم اسلام کرده است، گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی پارک پاک امسال همانند سال‌های گذشته از 15 تیرماه کار خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح پارک پاک نوعی رزمایش بزرگ فرهنگی به شمار می‌آید، بیان کرد: در این طرح همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و اجرایی برای برگزاری بهتر فعالیت دارند.

رنجبر با تاکید بر اینکه هدف از این جشنواره فرهنگی ترویج و تبلیغ فرهنگ اسلامی ایرانی در تفرج‌گاه‌ها و تفریح‌گاه‌ها است، افزود: این طرح می‌تواند برای مقابله با تهدیدات برون محلی همانند اعتیاد، ماهواره و حجاب و عفاف بسیار اثرگذار باشد.


* اختصاص اعتبار 15 میلیارد ریالی اقتصاد مقاومتی در آمل

این مسئول برگزاری همایش‌های متعدد عفاف، دیدار با امام جمعه آمل، به‌روزرسانی سایت‌ها و وبلاگ‌های حجاب و عفاف، برگزاری حلقه‌های صالحین با محوریت حجاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در آستان امامزاده ابراهیم (ع)، پارک دهکده طلایی و پایگاه‌های مقاومت بسیج را از مهم‌ترین برنامه‌ها دانست.

رنجبر با اشاره به اینکه حجاب سرمایه واقعی بانوان ایرانی است، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی دولتی و خصوصی در ایجاد عفاف اسلامی در بین زنان جامعه مسئول هستند زیرا دشمن امروزه با جنگ نرم به دنبال در اختیار گرفتن مغزها و فکرها‌ست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل درباره توجه به عرصه اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از منویات و تاکیدات رهبر انقلاب است و سپاه ناحیه آمل هم در این بخش وارد شد و توانست اقدامات اساسی انجام دهد.

رنجبر با اشاره به اینکه افزایش تولید و امنیت غذایی برای بسیجیان و مردم، کارآفرینی و ایجاد طرح‌های اقتصادی از اهداف مهم این طرح است، تصریح کرد: در این طرح مردم با روی آوردن به مشاغل خانگی می‌توانند به راحتی امرار معاش کنند.

وی ادامه داد: برای عرصه اقتصاد مقاومتی و طرح‌های آن بیش از 15 میلیارد ریال اختصاص یافت که افراد بسیجی و غیربسیجی با این تسهیلات در بخش‌‌های پرورش مرغ بومی، ماکیان، زنبور عسل، دام سبک و سنگین، قارچ، ماهیان سردآبی و گرم‌آبی، پرورش شترمرغ، صنایع‌دستی و اشتغال در زمینه گل و گیاه گلخانه‌ای روی آورده‌اند.

رنجبر با اعلام اینکه 300 میلیون تومان نیز برای کارآفرینی در زمینه صنایع‌ تبدیلی، خشک‌کن میوه و سبزی‌جات و دستگاه پودرکن اختصاص یافت، تصریح کرد: این تسهیلات از سوی بسیج سازندگی سپاه با اعطای وام خوداشتغالی در بخش تولیدی و اقتصاد مقاومتی محقق شد.

فارس



ارسال دیدگاه