هزاران مهاجر آفریقایی به سمت سفارتخانه‌های خارجی در تل‌آویو تظاهرات کردند
روز دوم تظاهرات پناهجويان آفريقايي

هزاران مهاجر آفریقایی به سمت سفارتخانه‌های خارجی در تل‌آویو تظاهرات کردند

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>مهاجران آفریقایی برای دومین روز پیاپی به خیابان&zwnj;های تل&zwnj;آویو آمده و در اعتراض به بی&zwnj;توجهی رژیم &zwnj;صهیونیستی به درخواست پناهندگی آن&zwnj;ها، دست به تظاهرات زدند.<br /> </span></p>

مازند اصناف : به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، روز دوشنبه هزاران مهاجر و پناهجوی آفریقایی با برگزاری تظاهرات به سمت محل استقرار ساختمان سفارت کشورهای خارجی در تل‌آویو، به بی‌توجهی اسرائیل به درخواست آن‌ها برای پناهندگی اعتراض کردند.

این دومین روز پیاپی است که پناهجویان آفریقایی که به امید یافتن شغل و دریافت پناهندگی راهی فلسطین اشغالی شده‌اند، در اعتراض به بی‌توجهی رژیم‌صهیونیستی به درخواست‌هایشان، تظاهرات می‌کنند. در تظاهرات دیروز 30 هزار نفر شرکت کرده بودند.

کابینه رژیم‌صهیونیستی اخیرا با تصویب قانونی، بازداشت بدون محاکمه مهاجران آفریقایی را نیز قانونی کرد. اتحادیه اروپا اخیرا از برخورد اسرائیل با این مهاجران انتقاد کرده است.

کانال 2 تلویزیون اسرائیل گزارش داده است که تظاهرات‌کنندگان قصد دارند با دادن نامه‌هایی به سفارت‌ کشورهای مختلف، توجه آن‌ها را به وضعیت نامناسب خود جلب کنند. سفارتخانه‌های ایالات متحده، کانادا، فرانسه، آلمان، سوئد، ایتالیا، انگلیس و اتیوپی و همچنین دفتر کمیسیونر ارشد سازمان ملل در امر پناهندگان از جمله محل‌های تجمع تظاهرات امروز خواهد بود.


ارسال دیدگاه