جریمه سه میلیون تومانی استقلال به خاطر تخلف تماشاگران/ملوان بازنده اعلام شد

جریمه سه میلیون تومانی استقلال به خاطر تخلف تماشاگران/ملوان بازنده اعلام شد

<p><span style='font-family: Tahoma;'>کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلف تماشاگران استقلال این تیم را سه میلیون تومان جریمه کرد.</span></p>

مازند اصناف : به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احکام صادر شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به به شرح زیر است:

*استقلال سه میلیون تومان جریمه شد

در بازی تیم های استقلال تهران و داماش گیلان در هفته بیستم لیگ برتر که سوم دی ماه 92 انجام شد، تماشاگران استقلال مرتکب تخلفاتی شدند که بر همین اساس باشگاه استقلال به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

*ملوان انزلی سه بر صفر بازنده شد

در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی و در دیدار سوم دی ماه تیم های ویژن تهران و ملوان انزلی که سوم دی ماه 92 قرار بود برگزار شود، ملوان انزلی بدون عذر موجه از حضور در میدان خودداری کرد و مراتب توسط داور و سایر عوامل ذیربط صورت جلسه شد. به همین دلیل تیم ملوان سه بر صفر بازنده و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

*آرای تیم های غایب در جام حذفی بانوان


در رقابت‌های جام حذفی بانوان برخی تیم ها در مسابقاتشان حاضر نشده اند و کمیته انضباطی درباره این تیم ها احکام قطعی صادر کرده است. تیم خرم بید در مقابل تیم نگار دژ شیراز حاضر نشده است، تیم فیروزآباد فارس هم در مقابل تیم پاس همدان حاضر به انجام مسابقه نشده، تیم سیستان و بلوچستان هم در مقابل تیم ملوان انزلی حاضر نشده و تیم استقلال تهران هم در بازی مقابل تیم هیات فوتبال گرگان به زمین مسابقه نرفته است. همه تیم های مذکور بدون عذر موجه از حضور در میدان خودداری کرده اند و مراتب توسط داور و سایر عوامل ذیربط صورت جلسه شده است، بر همین اساس کمیته انضباطی تیم های غایب را به سه بر صفر بازنده و آنها را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می کند.

*شهرداری سیرجان شش بر صفر بازنده شد


در رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان و در بازی تیم های شهرداری سیرجان و شهرداری بم در سیرجان که پنجم دی ماه انجام می شد، تیم شهرداری سیرجان در نیمه اول با نتیجه شش بر صفر از حریفش عقب بود که به علت شش نفره شدن تیم شهرداری سیرجان بازی ادامه نیافت و مراتب توسط داور و سایر عوامل ذیربط صورتجلسه شد و در نهایت کمیته انضباطی اعلام کرد که تیم شهرداری سیرجان شش بر صفر بازنده می شود. رای صادره قطعی است.


ارسال دیدگاه