عده‌ای با آرم‌های جعلی برند برنج فریدونکنار را خراب کردند
فرماندار فريدونکنار:

عده‌ای با آرم‌های جعلی برند برنج فریدونکنار را خراب کردند

<p><span style="font-size: larger;">فرماندار شهرستان فریدونکنار گفت: عده&zwnj;ای فرصت&zwnj;طلب با آرم&zwnj;های جعلی و برنج&zwnj;های نامرغوب برند برنج فریدونکنار را خراب کردند.</span></p>

به گزارش مازنداصناف مهرداد ابراهیمی بعد از ظهر امروز در نشست مشترک ستاد تسهیلات سفر تابستان و ستاد ساماندهی سواحل دریای با محوریت تقویت گردشگری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با تشکر از حضور حماسی مردم و مسئولان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از چهارشنبه عصر شاهد حضور گسترده مسافران در فریدونکنار خواهیم بود.

وی با لزوم برنامه‌ریزی جدی برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر، افزود: زیرساخت‌های آرد و نان، ترافیک، غریق نجات، آب و برق باید برای خدمت‌رسانی به مردم در این ایام آماده باشد.

فرماندار شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این روزها در دسترس باشند، تصریح کرد: برای تعطیلات عید فطر مرخصی مسئولان همه لغو می‌شود تا بتوان برای ارائه خدمات از تمام ظرفیت‌های موجود بهره برد.

وی با اشاره به اینکه تاثیر گردشگری و حضور مسافران برای گردش مالی منطقه بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: باید برای حضور و ماندن مسافران در منطقه و افزایش حتی چند ساعته آن اقدام کرد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید ضریب حضور مسافران در شهرستان فریدونکنار را افزایش داد، ادامه داد: به‌دنبال ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پذیرایی بهتر از توریست در منطقه هستیم.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه هلال‌احمر و ناجیان غریق در سواحل دریای فریدونکنار حضور خوبی دارند، گفت: باید تلاش شود این تعطیلات بدون هیچ غریقی در دریای شهرستان به پایان برسد.

وی با تاکید بر اینکه باید در بحث تسهیلات سفر آسیب‌شناسی لازم انجام شود، اظهار کرد: در راستای بررسی نقاط قوت و ضعف ستاد تسهیلات سفر جلسات لازم برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه آمار علم درست دروغ گفتن است، خاطرنشان کرد: می‌توان با آمارها دروغ گفت و تحلیل‌های مختلف داشت اما لازم است تحلیل درست برای رسیدن به اهداف ترسیمی در راستای برطرف کردن نقاط ضعف تحقق یابد.

وی با بیان اینکه نباید هیچ توریستی ناراضی از منطقه خارج شود، افزود: جلب رضایت مسافران در دستور کار مجموعه ستاد تسهیلات سفر در شهرستان ساحلی فریدونکنار است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه جشنواره خوشه‌های طلایی برنج امسال در فریدونکنار برگزار می‌شود، ادامه داد: شهریور امسال این جشنواره در سه روز با اجرای سخنرانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی دایر می‌شود.

فرماندار فریدونکنار با انتقاد از عملکرد افراد سودجو در تخریب برنج محلی فریدونکنار، تصریح کرد: عده‌ای فرصت‌طلب با آرم‌های جعلی و برنج‌های نامرغوب برند برنج فریدونکنار را خراب کردند.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم این همایش را بین‌المللی کرده و با یکی از کشورهای صاحب‌نام حوزه برنج عقد خواهرخواندگی ببندیم.

ابراهیمی با بیان اینکه وجود حدود 9 کیلومتر ساحل آزاد، زیبا و بکر فریدونکنار یکی از ظرفیت‌های محوری شهرستان برای توسعه منطقه است، بیان کرد: سواحل فریدونکنار منطقه مناسبی برای پذیرایی از توریست و گردشگران است.

وی با تاکید بر اینکه سد لار را با هماهنگی و پیگیری‌های فراوان استانی و کشوری برای استفاده کشاورزان منطقه باز کردیم، اظهار کرد: مشکلات آب کشاورزی شهرستان با این اقدام رفع است.

فرماندار شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه سواحل منطقه باید پاک‌سازی شده و برای بهره‌وری بیشتر و بهتر آماده شود، گفت: جمعه هفته آینده با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فراخوان دانشجویان و مردم ساحل دریای فریدونکنار را پاک‌سازی می‌کنیم.


فارس


ارسال دیدگاه