قدرت ایران در 3سطح رو به افزایش است/ از مواضع هسته‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنیم

قدرت ایران در 3سطح رو به افزایش است/ از مواضع هسته‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنیم

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>نماینده مردم تهران در مجلس گفت:&zwnj; قدرت ایران اسلامی امروز در 3 سطح منطقه&zwnj;ای، جهان اسلام و بین&zwnj;المللی رو به افزایش است و این در شرایطی است که قدرت آمریکایی&zwnj;ها نیز رو به افول است.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از خبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی پیش از ظهر امروز در همایش «تجدید میثاق با ولایت» که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان اینکه باید در همه امور بصیرت داشته باشیم و این بصیرت به نوع تشخیص‌ها و عملکردها بستگی دارد، گفت: بصیرت دارای برنامه‌های مدون است و نگاه به آینده‌ دارد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با بصیرت مثال زدنی که دارند همواره افق‌های دور را تشخیص می‌دهند،‌ عنوان کرد: شناخت دوست و دشمن و تشخیص درست از جمله شرایط بصیرت داشتن است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بصیرت‌بخشی در جامعه باید به صورت جمعی و فردی باشد، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز با تکیه بر همین نیرو توانسته است که بر قطب سلطه‌گری عالم زلزله ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور با روزهای آغازین پس از پیروزی انقلاب اسلامی تفاوت‌های بسیاری دارد، گفت: امروز ایران به کشوری تبدیل شده که در تعیین سرنوشت دنیا تاثیرگذار است.

زاکانی از ایران به عنوان هدایت‌گر قطب سلطه‌ستیزی و از آمریکا به عنوان رهبر قطب سلطه‌گری یاد کرد و اظهار کرد: قدرت ایران اسلامی امروز در سه سطح منطقه‌ای، جهان اسلام و بین‌المللی رو به افزایش است و این در شرایطی است که قدرت آمریکایی‌ها نیز رو به افول است.

وی با اشاره به اعتراف روزنامه اسرائیلی هاآرتص در خصوص نقش غیرقابل انکار ایران در مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: باید همه در راستای دفاع از نظام اسلامی و حقوق ملت ایستادگی داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادامه فعالیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اظهار کرد: این تیم باید با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری به فعالیت خود ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه انرژی هسته‌ای در زندگی امروز و نسل‌های آینده امری ضروری است، تاکید کرد: تا 30 سال دیگر سوخت‌های فسیلی رو به اتمام است و بنابراین نسل‌های آینده ما به انرژی هسته‌ای وابسته هستند.

زاکانی با اشاره به موفقیت دانشمندان ایرانی در دستیابی به داروها با بهره‌گیری از فناوری‌ پزشکی هسته‌ای گفت: امروز ما نباید در دفاع از حقوق و مواضع خود در راستای دستیابی به فناوری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ذره‌ای عقب‌نشینی داشته باشیم.


ارسال دیدگاه