قانون رفع موانع تولید از مهم‌ترین اقدامات مجلس برای حمایت از صنعت‌گران است
نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

قانون رفع موانع تولید از مهم‌ترین اقدامات مجلس برای حمایت از صنعت‌گران است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون رفع موانع تولید از مهم&zwnj;ترین قانون&zwnj;ها در بخش صنعت است که در مجلس نهم به عنوان شاخص&zwnj;ترین قانون مطرح شد.<br /> </span></p>

به گزارش مازنداصناف  به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عبدالوحید فیاضی در مراسم افتتاح واحد تولیدی در غرب مازندران اظهار کرد: امروزه جهاد در عرصه صنعت و تولید به‌عنوان یکی از مقدس‌ترین مؤلفه‌های خدمتگزاری در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: شهرک صنعتی محمودآباد شهرک موفقی بوده و می‌تواند ظرفیت‌های واحدهای تولیدی آن را ترقی داد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون رفع موانع تولید یکی از افتخارات مجلس نهم است و مجلس نهم در گام‌های نخست خود کارهای بزرگی در عرصه استقلال کشور انجام داد.

این مسئول ادامه داد: یکی از این اقدامات که به‌عنوان شاخص‌ترین قانون مطرح بوده قانون رفع موانع تولید است.

فیاضی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی کشور با توجه به تحریم و انواع فشارهای اقتصادی به ایران، مجاهد واقعی یک صنعت‌گر است، چرا که کسی که حرف می‌زند مجاهد نیست بلکه مجاهد کسی است که کارخانه‌ای را با وجود همه گرفتاری و تنگناها فعال نگه‌ می‌دارد.

وی با اعلام اینکه بانک‌ها باید در وضعیت اقتصادی نامطلوب کمک‌حال صنعت باشند، گفت: نباید با فشارهای زیاد منجر به بسته شدن واحدهای تولیدی و کارخانجات صنعتی شویم.


ارسال دیدگاه