شاخص صنعت در مازندران مثبت نیست/بانک‎ها تعامل بیشتری با تولیدکنندگان داشته باشند
نماينده مردم بابل در مجلس:

شاخص صنعت در مازندران مثبت نیست/بانک‎ها تعامل بیشتری با تولیدکنندگان داشته باشند

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">نماینده مردم بابل در مجلس گفت: متاسفانه شاخص صنعت مازندران مثبت نیست و هر مسئولی که رویکرد منفی نسبت به صنعت داشته باشد باید از مازندران برود.</span></p>

به گزارش مازنداصناف حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و میلاد فرخنده امام حسن (ع) امام پاکی، خلق نیکو و مدل موفق اسوه زندگی، اظهار کرد: مهمترین و محوری‌ترین حوزه ساخت و ساز و صنعت متعلق به وجود انسانی است زیرا خودسازی اصول ارزشی که انسان را بسازد در اولویت ساخت و سازها قرار دارد زیرا زمانی که اسنان ساخته شود عالم ساخته می‌شود.

وی افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری رفع مشکل اقتصادی کشور در لوزان، ژنو و واشینگتن پیدا نمی‌شود بلکه در اقتصاد و تولید داخلی است‌.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: گرچه تحریم سبب بروز بخشی از مشکلات موجود در کشور شده اما خروجی آن خود اتکایی، استقلال و رفاه است.

ناصری با اشاره به اینکه باید اقتصاد وابسته به اقتصاد مستقل تبدیل شود، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس فرصت مناسبی برای شکوفایی ظرفیت‌ها و استعداد‌های داخلی بود و در این راستا به جایگاهی دست یافتیم که هیچ کشور یارای مقابله با ما را ندارد و امروزه خود از صادرکنندگان تجهیزات پیشرفته جنگی در جهان هستیم.

این مسئول سفرهای بی‌مورد، ورود تولیدات خارجی و مصرف‌گرایی را مهم‌ترین مشکل امروز جامعه برشمرد و ادامه داد: باید با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع شده و جلوی قاچاق گرفته شود.

وی سود 28 درصد را ضد تولید عنوان کرد و افزود: باید سیستم ربا در بانک‎ها حذف شود و جراحی اقتصادی در کشور صورت گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه ما در تصویب قانون مشکلی نداشته بلکه در اجرا با مشکل مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: باید دادگاه‌ها و بانک‎ها تعامل بیشتری با تولیدکنندگان داشته باشند.

ناصری با اشاره به اینکه باید واحدهای صنعتی از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بهره بیشتری ببرند، گفت: متاسفانه شاخص صنعت مازندران مثبت نیست و هر مسئولی که رویکرد منفی نسبت به صنعت داشته باشد باید از مازندران برود.


فارس


ارسال دیدگاه