مجهزترین کارخانه آسفالت شمال کشور در قائم‌شهر افتتاح شد
بعد از ظهر امروز

مجهزترین کارخانه آسفالت شمال کشور در قائم‌شهر افتتاح شد

<p><span style="font-size: larger;">مجهزترین کارخانه آسفالت شمال کشور به همت شورا و شهرداری قائم&zwnj;شهر افتتاح شد.<br /> </span></p>

به گزارش مازنداصناف  بعد از ظهر امروز مجهزترین کارخانه آسفالت شمال کشور به همت شورا و شهرداری قائم‌شهر افتتاح شد.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت شهرداری قائم‌شهر در مدت زمان سه ماهه افتتاح شد، گفت: باید پروژه‌های شهرداری با سرعت و دقت بیشتری اجرا شود تا شهروندان بتوانند به‌راحتی از خدمات استفاده کنند.

حامد ابراهیمی با تاکید به اینکه کارخانه آسفالت قائم‌شهر به عنوان مدرن‌ترین کارخانه کشور است، اظهار کرد: این کارخانه مدرن، در زمان بارندگی نیز آسفالت تولید می‌کند و با استفاده از این قابلیت شهرداری در تمام فصول می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را ارائه کند.

این مسئول با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت قائم‌شهر برای ارائه خدمات نیاز به مصالح دارد، بیان کرد: بخش خصوصی داخلی، زمانی که فقط خدمات خود را به بخش خاصی ارائه دهد مجبور هستیم مصالح خود را از شهر آمل تهیه کنیم.

وی گفت: پیمانکاران شهرهای مجاور با مجوز از رودخانه شهر قائم‌شهر مصالح مورد نیاز را تولید می‌کنند و این مصالح به شهرهای مختلف استان ارسال می‌شود در صورتی که کارخانه آسفالت قائم‌شهر برای تهیه مصالح با مشکلات بسیاری مواجه است.

شهردار قائم‌شهر نیز با بیان اینکه کارخانه آسفالت شهرداری قائم‌شهر یکی از مجهزترین کارخانه آسفالت شمال کشور است، تصریح کرد: کارخانه آسفالت قائم‌شهر با استانداردهای لازم ساخته شده که می‌توان به جرات گفت این کارخانه مجهزترین کارخانه آسفالت در سطح کشور است.

علی حجازی با اشاره به اینکه ظرفیت این کارخانه تولید 160 تن آسفالت در هر ساعت است، افزود: این کارخانه با توجه به ظرفیت بالای تولید علاوه بر تامین آسفالت مورد نیاز شهر، توانایی تامین آسفالت شهرهای دیگر استان را نیز دارد.

وی درباره قابلیت‌های کارخانه آسفالت قائم‌شهر، اظهار کرد: این کارخانه دارای قابلیت‌هایی اعم از تهیه آسفالت پلیمری، امکان استفاده در تراشه‌های آسفالت‌تراش، امکان استفاده از سیمان علاوه بر فیلر به عنوان فیلر دوم، مجهز به سنسور سطح میزان آسفالت و مصالح سرد و گرم ذخیره شده را به صورت دقیق نشان می‌دهد و مجهز به سیستم یک فیلتر به جای اگزوز فن با آلایندگی بسیار کم و دوست‌دار محیط‌زیست است.

حجازی ادامه داد: قابلیت‌های دیگر این کارخانه شامل مجهز به سیستم رطوبت‌زن فیلتر برای کم شدن آلایندگی، دارای سیلو ذخیره آسفالت آماده حمل به میزان 75 تن، دارای حرارت غیرمستقیم برای گرم کردن قیر دارای چهار مخزن مصالح سرد که هر کدام به ظرفیت 30 تن و استفاده از بهترین قطعات به روز دنیا است.

شهردار قائم‌شهر در پایان با اشاره به اینکه امسال در ضلع شمال یا شرق همین کارخانه ایستگاه بتن آماده احداث می‌شود، گفت: برای راه‌اندازی کارخانه آسفالت تمامی دستگاه‌های اجرایی کمک‌های لازم را انجام داده‌اند و در این راستا از اداره آب و فاضلاب قائم‌شهر نیز خواهشمندیم همکاری‌های لازم با شهرداری انجام دهد.


فارس


ارسال دیدگاه