تولید 625 تن گوشت سفید در تنکابن

تولید 625 تن گوشت سفید در تنکابن

<p><span style="font-size: larger;">مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از تولید بالغ بر 625 تن گوشت سفید در سه ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.</span></p>

به گزارش مازنداصناف و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، نریمان اوجانی گفت: بالغ بر 625 تن گوشت سفید در شهرستان تنکابن طی سه ماه نخست امسال تولید شد.

وی افزود: این مقدار تولید در 12 واحد مرغ گوشتی با ظرفیت حدود 313 هزار قطعه در شهرستان تنکابن انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن بیان کرد: تنکابن با دارا بودن 27 واحد مرغ گوشتی فعال و ظرفیت 494 هزار قطعه از ظرفیت بالایی در پرورش مرغ گوشتی برخوردار است و ظرفیت تولید گوشت سفید شهرستان به 5 هزار تن می‌رسد.

این مسئول از توزیع بیش از 378 هزار لیتر نفت‌گاز یارانه‌دار در سطح این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های حمایتی جهاد کشاورزی در خصوص توزیع سوخت یارانه‌دار به بهره‌برداران بخش کشاورزی، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن از ابتدای سال زراعی 94 - 93 تاکنون میزان 378 هزار لیتر نفت‌گاز یارانه‌دار بین کشاورزان و دامداران این شهرستان توزیع کرده است.

اوجانی در پایان توضیح داد: واحدهای تولیدی طیور صنعتی این شهرستان یکی از مراکز مهم مصرف سوخت بخش کشاورزی بوده که بر اساس قانون و جداول توزیع سوخت بر حسب شرایط گرمایشی و سرمایشی متناسب با ماه‌های سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و با تایید جهاد کشاورزی برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی می‌شوند.


ارسال دیدگاه