آغاز یکسان سازی حمل و نقل آرد استان مازندران
اختصاصي/ مدير شعبه مازندران شرکت حمل و نقل بين المللي خليج فارس

آغاز یکسان سازی حمل و نقل آرد استان مازندران

<p>&nbsp;</p> <p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify;"><span lang="FA" style="font-size:12.0pt;line-height:115%; font-family:&quot;A Mitra_1 \(MRT\)&quot;">پروژه یکسان سازی حمل و نقل آرد با هدف رساندن آرد به نانوایی های سراسر استان مازندران در زمان مناسب و قیمت یکسان به عنوان طرحی ملی و مصوبه دولت از اهمیت فراوانی برخوردار است تا آن جا که استاندارمازندران نیز بر اجرایی شدن این طرح تاکید داشت.</span></p> <p>&nbsp;</p>

پروژه یکسان سازی حمل و نقل آرد با هدف رساندن آرد به نانوایی های سراسر استان مازندران در زمان مناسب و قیمت یکسان به عنوان طرحی ملی و مصوبه دولت از اهمیت فراوانی برخوردار است تا آن جا که استاندار مازندران نیز بر اجرایی شدن این طرح تاکید داشت.

در همین راستا شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور به منظور دستیابی به این مهم اقدام به بستن قرارداد با شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس نمود.

حسین باقری مرمتی مدیر شعبه شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف در این رابطه گفت: شرکت حمل و نقل خلیج فارس از زمان تاسیس در سال 1368 تاکنون دارای سوابق مهم اجرایی از جمله حمل و نقل کالاهای اساسی کشور از جمله روغن ، شکر ، قند ، برنج ، آرد و گندم بوده است.

وی افزود : شرکت حمل و نقل خلیج فارس با بیش از 1200 نفر پرسنل و 700 دستگاه خودروی حمل و نقل ، از سال 68 در 50 درصد از استانهای کشور عهده دار حمل و نقل آرد بوده است.

باقری با اشاره به اینکه استان مازندران از آخرین استانهایی است که طرح یکسان سازی حمل و نقل آرد در آن اجرایی می شود ، عمده ترین مزایای اجرای طرح مذکور را کاهش هزینه های نانوایان ، کاهش زمان دریافت آرد ، تجمیع آمار و اطلاعات مربوط به آرد و نان همچنین جلوگیری از فروش غیر قانونی آرد دانست .

باقری تصریح کرد : به منظور بهره گیری از نیروی کار استان و توجه به اشتغالزایی ، شرکت خلیج فارس در بیشتر شهرهای استان ، بدون دخیل کردن نیرو ها و ماشین آلات خود ، از امکانات خودرویی و نفرات تعاونی خبازان و همچنین عاملین فروش آرد همان شهرها استفاده نموده و تنها در شهرهایی که چنین تشکل هایی وجود نداشته ، شرکت خلیج فارس با امکانات و پرسنل خود وارد عمل شده است.

مدیر شعبه مازندران شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس تاکید کرد: در بحث یکسان سازی حمل و نقل آرد تخلیه آرد در چند مرکز ذخیره و انبار به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد به همین دلیل تنها از یک انبار بهره گیری خواهد شد.

در پایان ، باقری با اشاره به انتخاب استان مازندران به عنوان پایلوت آرد و نان اظهار امیدواری کرد : با اجرایی شدن کامل طرح یکسان سازی حمل و نقل آرد ، گام بلندی به سوی تحقق این مهم برداشته شود.


انتهای پیام/

م.اسدی

 


 


ارسال دیدگاه