اجرای طرح ضیافت در 5 فروشگاه شرکت تعاونی رامسر

اجرای طرح ضیافت در 5 فروشگاه شرکت تعاونی رامسر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اداره تعاونی روستایی رامسر گفت: پنج فروشگاه شرکت تعاونی رامسر، کالاهای طرح ضیافت را با قیمت مصوب ماه رمضان عرضه می&zwnj;کنند.</span></p>

به گزارش مازنداصناف صالح محمدی با اشاره به آمادگی تشکل نظام صنفی کشاورزی این شهرستان و ارائه خدمات به شهروندان، اظهار داشت: این تشکل آمادگی پذیرش اعضا از بین تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و دامی، گل و گیاهان زینتی و غیره را دارا است.

وی افزود: اسدالله لاریجانی رئیس هیئت‌مدیره، غفور حلاجیان دبیر اجرایی و داریوش جمشیدی خزانه‌دار و صبرالله امین‌کاظمی بازرس نظام صنفی کشاورزی رامسر هستند.

رئیس اداره تعاونی روستایی رامسر بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت و نیز وزارت کشاورزی، تعریف کشاورزی به‎عنوان یک شغل است که مزایای بیمه‌ای و سایر خدمات دستگاه‌های اجرایی از قبیل آب، کشاورزی، برق، خدمات بانکی و غیره در قالب نظام صنفی کشاورزی است.

این مسئول ادامه داد: تشکل نظام صنفی کشاورزی شهرستان با نظارت اداره تعاونی روستایی رامسر و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی آماده ارائه بهترین خدمات به شهروندان است.

محمدی درباره برگزاری طرح ضیافت در ماه رمضان، تصریح کرد: سازمان تعاونی روستایی رامسر در این ماه مبارک در فروشگاه شرکت تعاونی خود کالاهای شکر، خرما، گوشت مرغ و دام، برنج، روغن و حبوبات را برای تنظیم بازار با قیمت مصوب دولت در ماه رمضان، عرضه می‌کند.

وی فروشگاه‌هایی که محصولات طرح ضیافت را عرضه می‌کنند، پنج فروشگاه نام برد و خاطرنشان کرد: فروشگاه مرکزی اتحادیه شرکت‎های تعاونی روستایی رامسر، مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در ابریشم‎محله، شرکت تعاونی‎های مهر، بهار و فجر، پنج فروشگاه مورد نظر هستند.

رئیس اداره تعاونی روستایی رامسر در پایان گفت: تعاونی روستایی رامسر مشتمل بر هشت شرکت تعاونی کشاورزی، شش تعاونی روستایی و زنان و یک اتحادیه مرکزی است.


فارس


ارسال دیدگاه