پشتیبانی از ویندوز ۸ متوقف می‌شود

پشتیبانی از ویندوز ۸ متوقف می‌شود

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">کاربران ویندوز ۸ باید تا پیش از دوازدهم ژانویه سال ۲۰۱۶ سیستم خود را به ویندوز ۸.۱ ارتقاء دهند زیرا پس از آن این سیستم دیگر به روز رسانی نمی شود.<br /> </span></p>

به گزارش مازنداصناف  پشتیبانی از سیستم عامل سال ۲۰۱۲ مایکروسافت از تاریخ دوازدهم ژانویه ۲۰۱۶ متوقف خواهد شد؛ پس از آن، کاربران ویندوز ۸ دیگر نمی توانند اصلاحیه امنیتی دریافت کنند. بدین منظور، کاربران باید سیستم خود را به ویندوز ۸.۱ ارتقاء دهند.

با توجه به تجزیه و تحلیل صورت گرفته توسط شرکت Net Applications، تعداد سیستم های در حال اجرای ویندوز ۸ قابل توجه نیست. تخمین زده شده است که در ماه می، ۳.۹ درصد از تمامی سیستم های شخصی ویندوز در حال اجرای ویندوز ۸ و حدود ۱۴.۱ درصد در حال اجرای نسخه جدیدتر آن ویندوز ۸.۱ بوده اند.

کاربران باید توجه داشته باشند که برای ارتقاء سیستم از ویندوز ۸ به ویندوز ۱۰ باید ابتدا سیستم خود را به ویندوز ۸.۱ ارتقاء داده سپس به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهند زیرا ویندوز ۸ به طور مستقیم به ویندوز ۱۰ ارتقاء داده نمی شود.

کاربران ویندوز ۸ دو راه دارند. یا باید سیستم خود را به ویندوز ۸.۱ ارتقاء داده و از این نسخه ویندوز استفاده کنند یا می توانند پس از ارتقاء به ویندوز ۸.۱ به آخرین نسخه از این سیستم عامل نسخه ۱۰ ارتقاء دهند./آ

 

بلاغ


ارسال دیدگاه