کاهش صادرات ساعت‌های سوئیسی به علت فروش اپل واچ

کاهش صادرات ساعت‌های سوئیسی به علت فروش اپل واچ

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">هرچند هنوز آمار و اطلاعات دقیقی از میزان فروش اپل واچ ارائه نشده، اما بسیاری از تحلیل&zwnj;های منتشر شده نشان از فروش بالای این محصول دارند؛ حال آنکه ارائه&zwnj;ی آماری از کاهش صادرات ساعت&zwnj;های سوئیسی توسط فدراسیون ساعت سازان این کشور، گواهی بر این ادعا است.</span></p>

به گزارش مازنداصناف هرچند تغییرات در ارزش پول می‌تواند روی فروش ساعت‌های سوئیسی تأثیرگذار باشد، اما به نظر می‌رسد تقارن کاهش فروش ساعت‌های سوئیسی با عرضه‌ی اپل واچ به بازار، چندان بی ارتباط نیست. اپل از ماه آوریل اقدام به پیش فروش ساعت‌های هوشمند خود کرد. برای 5 ماه ابتدایی سال جاری میلادی، فروش ساعت‌های سوئیسی 0.3 درصد کاهش یافت.

عرضه‌ی ساعت‌های این کشور به بازار آمریکا در بازه‌ی ماه آوریل و می با کاهشی 14 درصدی همراه شد. این کاهش برای هنگ‌کنگ در همین بازه‌ی زمانی بیش از 34 درصد بوده است.

براساس آمارهای ارائه شده انتظار می‌رود عرضه‌ی ساعت‌های سوئیسی ارزان قیمت به بازار آمریکا، شاهد رشد در سال جاری میلادی باشد. سال گذشته این بخش از بازار، شاهد افزایشی 14 درصدی بود.


/زومیت


ارسال دیدگاه