تقویت تولید درگرو فرهنگ استفاده از کالای داخلی

تقویت تولید درگرو فرهنگ استفاده از کالای داخلی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس راهکار تقویت تولید را فرهنگ&zwnj;سازی دانست و گفت: رونق تولید و خروج از رکود،دشوار است،اما می توان با برنامه ریزی صحیح از عهده آن بر آمد.</span></p>

به گزارش مازنداصناف به نقل از خانه ملت، سیدهادی حسینی ،درخصوص عملکرد دولت برای خروج از رکود، گفت:دولت توانسته تاحدودی تورم را کنترل کند،در راستای خروج از رکود نیز گام هایی برداشته شده،اما برای ایجاد رونق، باید تولید را تقویت کرد.

حمایت از تولید ملی نیازمند فرهنگ سازی است


نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه و جویباردر مجلس شورای اسلامی، راهکار تقویت تولید را فرهنگ سازی دانست و افزود: حمایت از تولید ملی نیازمند فرهنگ سازی در دولت و ملت برای استفاده از کالای ساخت داخل است و باید همه کالای ایرانی را ترجیح دهند.

وی ادامه داد:البته شکی نیست که رونق تولید و خروج از رکود،دشوار است؛اما می توان با برنامه ریزی صحیح از عهده آن برآمد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برنامه دولت کنترل تورم است،عنوان کرد: زمانی که تنها هدف، کنترل تورم باشد؛تشدید رکود امری طبیعی خواهد بود،‌‌اما درکل می توان ادعا کرد که عملکرد دولت مثبت بوده و به مرور از شرایط رکودی خارج خواهیم شد.

به گفته این نماینده مردم در مجلس نهم؛شکی نیست که تولید آسیب‌های فراوانی دیده که عوامل بسیاری دراین قضیه دخیل هستند و برای حل آنها، گذر زمان و برنامه ریزی‌های اصولی نیاز است.

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه و جویبار در مجلس بیان کرد: همچنین یکی از موضوعات حائز اهمیت دیگر اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام همدلی و همزبانی، دولت و ملت نامگذاری کرده اند و توجه به این مقوله در میان مدت و بلند مدت مشکل رکود و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد./

پایان پیام


ارسال دیدگاه