احیای بندر تجاری فریدونکنار آرزوی دیرینه مردم بود/ کارشکنی در توسعه ‌بندر ‌پذیرفتنی نیست‌
امام جمعه فريدونکنار:

احیای بندر تجاری فریدونکنار آرزوی دیرینه مردم بود/ کارشکنی در توسعه ‌بندر ‌پذیرفتنی نیست‌

<p><span style="font-size: larger;">امام جمعه فریدونکنار گفت: احیای بندر تجاری فریدونکنار آرزوی دیرینه مردم منطقه بود.</span></p>

به گزارش مازنداصناف حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در آیین افتتاح نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار با بیان اینکه احیای بندر تجاری فریدونکنار آرزوی دیرینه مردم منطقه بود، اظهار کرد: در سال 83 اثری از این تجهیزات و بندر فریدونکنار در تهران نبود و پیگیری‌های نماینده فقید مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی مرحوم مجدآرا باعث شد اصل بندر احیا شده و تکمیل این پروژه ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه با حضور شرکت راهبران بندر فریدونکنار روند ساخت و سازها در بندر فریدونکنار رونق گرفت، افزود: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گذاشتند باید با تمام توان کار کرد.

امام جمعه فریدونکنار با تاکید بر اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی در منطقه با احیای بندر فریدونکنار تحقق می‌یابد، خاطرنشان کرد: کارشکنی در توسعه فعالیت‌های بندر فریدونکنار به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه دشمن برای جداکردن مردم از انقلاب راه‌های مختلفی را دنبال کرده و می‌کند، تصریح کرد: مردم در جمهوری اسلامی با بصیرت و روحیه ایثار در مسیر توسعه کشور ایستاده‌اند.

‌جلالی با تاکید بر اینکه منتظر هستیم بندر فریدونکنار به تمام معنا فعال شود، بیان کرد: باید همه با وحدت در مسیر توسعه این بندر به مدیران بندر کمک کنند.

وی ادامه داد: استقرار اداره حمل و نقل و پایانه‌ها در شهرستان فریدونکنار نیاز واجب شهرستان و مردم منطقه بود که با حمایت و پیگیری‌های فرمانداری فریدونکنار و اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران تحقق یافت.

امام جمعه شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه مشکلات پارک کامیون‌های حمل کالا در کنار محور بابلسر به فریدونکنار باید با استقرار اداره حمل و نقل و پایانه‌ها در شهرستان برطرف شود، تصریح کرد: ایجاد پایانه مسافربری نیاز بعدی شهروندان و مسافران در فریدونکنار است.

‌جلالی با تاکید بر اینکه ادامه روند خدمات‌رسانی در بندر فریدونکنار مورد انتظار مجموعه مدیریتی و همه مردم شهرستان است، افزود: همه مشکلات اقتصادی در مسیر توسعه بندر اقتصادی فریدونکنار باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه پویایی بندر فریدونکنار برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان لازم است، اظهار کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی در مسیر توسعه پایدار فریدونکنار با محوریت فعال شدن ظرفیت‌های اقتصادی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی حائز اهمیت است.


فارس


ارسال دیدگاه