وضعیت دکه‌های ساحلی تأسف‌برانگیز است
مسئول اطلاعات نيروي انتظامي چالوس:

وضعیت دکه‌های ساحلی تأسف‌برانگیز است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مسئول اطلاعات نیروی انتظامی چالوس گفت: وضعیت دکه&zwnj;هایی که در سواحل چالوس وجود دارد تأسف&zwnj;برانگیز است و ظاهر بسیار زشتی به طبیعت زیبای چالوس بخشیده است.</span></p>

به گزارش مازنداصناف بهزاد ساسانی اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از طرح‌های دریای شهرستان چالوس نیروهای خود را برای دریافت تأیید صلاحیت به نیروی انتظامی معرفی نکردند که با توجه به نزدیکی ایام تابستان این کار باید به سرعت انجام شود.

وی به هم‌زمانی تابستان امسال با اییام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در طرحهای سالم‌سازی دریا باید مکانی برای صرف غذای مسافرین مشخص شود تا افراد در ملأ عام به طبخ غذا نپردازند.

مسئول اطلاعات نیروی انتظامی چالوس به تشریح اهمیت مسدود کردن راه‌های دسترسی به ساحل غیر از مناطق مشخص شده پرداخت و تأکید کرد: با این کار هم تعداد افرادی که در مناطق ممنوعه شنا غرق می‌شوند کاهش می یابد و هم از سرقت خودرو و لوازم داخل آن پیشگیری می‌شود.

ساسانی ادامه داد: با وجود اینکه چالوس شهری گردشگرپذیر است، اما وضعیت دکه‌هایی که در سواحل ما وجود دارد تأسف برانگیز است و ظاهر بسیار زشتی به طبیعت زیبای چالوس بخشیده است.

وی در پایان به نبود شهرک ساحلی در شهرستان اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی به تمام ویلاهایی که در سال گذشته فردی از آنجا در دریا غرق شده بود، تذکرات لازم را داده‌است و از همه آنها در این زمینه تعهد کتبی گرفته‌ایم.


 چالوس‌آنلاین


ارسال دیدگاه