قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه تصویب شد

قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه تصویب شد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رییس اتحادیه قنادان گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در قنادی&zwnj;های درجه یک 9600 تومان و درجه دو 9100 تومان برای ایام ماه مبارک رمضان تصویب شد.</span></p>

به گزارش مازنداصناف  و به نقل از ایسنا، علی بهرمند اظهار کرد: البته پیشنهادی که ما برای قیمت زولبیا و بامیه ارائه داده بودیم، هر کیلوگرم 11 هزار تومان بود که مبلغ 9600 تومان مصوب شد.

وی افزود: بعد از اعلام معاون اول رییس جمهور مبنی بر این‌که هرگونه افزایش قیمتی باید در ستاد تنظیم بازار بررسی و نهایی شود. ما نیز پیشنهاد افزایش قیمت را ارائه دادیم و بعد از بررسی‌های لازم این رقم اعلام شد که مبلغ کمی است.

رییس اتحادیه قنادان با بیان این‌که مغازه‌هایی که خودشان کارگاه تولیدی ندارند به عنوان قنادی‌های درجه دو شناخته می‌شوند، گفت: سال گذشته قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در قنادی‌های درجه یک 8500 تومان و در قنادی‌های درجه دو 8000 تومان بود.

بهره‌مند همچنین اظهار کرد: دغدغه همکاران ما این است که در ایام ماه مبارک رمضان واحد‌هایی که ارتباطی به قنادی ندارند، اقدام به فروش زولبیا و بامیه می‌کنند و همین امر تداخل صنفی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: معمولا برخورد قانونی حدود یک تا دو ماه زمان می‌برد که در این مدت، ماه مبارک رمضان تمام می شود و پیگیری قانونی دیگر موثر نخواهد بود.

رییس اتحادیه قنادان در عین حال بیان کرد: امسال سعی داریم نظارت‌ها را بیشتر کنیم و با ماموران وزارت بهداشت نیز هماهنگ کردیم که از فعالیت واحد‌های بدون پروانه جلوگیری کنند؛ امیدواریم بتوانیم در این زمینه با همکاری مراکز مربوطه به خوبی اقدام کنیم.


ارسال دیدگاه