تندر 90 وانت به خیابان‌ها آمد

تندر 90 وانت به خیابان‌ها آمد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">به تازگی تندر 90 وانت در خیابان رویت شده است. پیش از این قرار بود وانت تندر 90 از سال 91 وارد بازار شده و جایگزین وانت بارهایی همچون ...</span></p>

به گزارش مازند اصناف، پیش از این قرار بود وانت تندر 90 از سال 91 وارد بازار شده و جایگزین وانت بارهایی همچون وانت پیکان و نیسان وانت شود.

وانت تندر90 آخرین عضو از خانواده لوگان محسوب می شود که شش سال در خط تولید قرار گرفت، اما این نوع بدنه از حدود دو سال پیش تا کنون هنوز در نسل دوم این خودرو مشاهده نشده است. جدا از این مسائل، آنچه این پیکاپ را از سایر مدل های مشابه و رقیب آن به ویژه در بازار داخلی متفاوت می سازد در واقع وجهه بسیار خوبی است که مدل سدان تندر سال هاست که در این بازار موفق به کسب و حفظ آن شده است، چرا که تندر90 پیکاپ عملا تمام خصوصیات مثبت و برجسته مدل های استاندارد این خودرو را نیز با خود به همراه دارد. در مورد طراحی ظاهری این وانت متوسط، موارد اشتراک بسیاری می توان با تندر90 یافت. نمای جلو خودرو مانند تمام وانت ها، بدون تغییر در قیاس با سایر مدل های استاندارد باقی مانده تا در صورتی که از آیینه عقب به آن نگاه کنید به هیچ عنوان نتوان به وانت بودن خودرو پی برد.

موتور وانت تندر90 همان موتور تندر 90 سواری بوده اما گیربکس آن نیز تقویت شده است.

استانداردآلایندگی وانت تندر90 یورو 4 بوده و این قسمت بار این خودرو گنجایش 800 کیلوگرم بار را دارد.

کارشناسان صنعت معتقدند با توجه به نیاز بازار برای ورود وانت بارهای جدید و مصرف کم بنزین وانت ال 90 استقبال از این خودرو مناسب بوده و قیمتی بیش از 30 میلیون تومان را برای این محصول پیش بینی کرده اند.

 

ایران جیب



ارسال دیدگاه