افزایش قیمت‌ها باید با افزایش درآمد مردم همراه باشد
نماينده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد:

افزایش قیمت‌ها باید با افزایش درآمد مردم همراه باشد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس&zwnj;آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش قیمت&zwnj;ها موافق نیستم، افزایش قیمت&zwnj;ها باید با افزایش درآمد مردم همراه باشد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف شمس الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار دریاسر، درباره افزایش قیمت بنزین در کشور اظهار کرد: شخصا با افزایش قیمت‌ها موافق نیستم، افزایش قیمت‌ها باید با افزایش درآمد مردم همراه باشد.

وی افزود: مجلس هیچ نقشی در افزایش قیمت بنزین نداشت، در بودجه سال ۹۴ تشخیص افزایش قیمت‌ها مثل هدفمندی یارانه‌ها با خود دولت گذاشته شد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت‌های را نمی‌پذیرم و افزایش قیمت‌ها نباید یک طرفه باشد تصریح کرد: یک طرفه بودن افزایش قیمت‌ها صرف هزینه است و فشار هزینه را بر خانواده‌ها بیشتر می‌کند و مشکلات اقتصادی مردم را بیشتر خواهدکرد و این باعث می‌شود در حوزه‌های دیگر هم مشکلاتی برای مردم بوجود آید.

وی درباره افزایش یارانه‌ها به دنبال افزایش قیمت‌ها گفت: درآمد مردم را باید از طریق درآمد واقعی افزایش داد نه از طریق پول بدون پشتوانه، مردم از کاری که می‌کنند باید درآمد کسب کنند.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: تولید باید افزایش یابد و از محل تولید اشتغال برای جوان‌ها حاصل شود و دستشان در جیب خودشان برود و انرژی جوان‌ها صرفکار شود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه گذاری دولت باید همواره در حوزه تولید و خدمات باشد تا ثبات اقتصادی ایجاد شود.

وی به حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: افزایش تولید باعث رونق اقتصادی در کشور می‌شود.


ارسال دیدگاه