انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی مازندران
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي مازندران خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی مازندران

<p style='text-align: justify; '><span style='font-size: 12px; '><span style='font-family: Tahoma; '>&nbsp;مدیرعامل شرکت شهرک&zwnj;های صنعتی مازندران گفت: به&zwnj;منظور ارتقای ارتباطات بین&zwnj;المللی و کمک به ایجاد بازاریابی منطقه&zwnj;ای و جذب سرمایه&zwnj;گذاری تفاهم&zwnj;نامه همکاری با اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی استان امضاء شد.</span></span></p>

 به گزارش مازنداصناف و به نقل از خبرگزاری فارس ، از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار داشت: در راستای توسعه محصولات صادرات‌گرا، شناسایی و تعریف ابزارهای شناخت بازارهای هدف صادراتی، بررسی شرایط و موانع و ارائه راهکار برای حل مشکل صادرات، همکاری و تعامل بیشتری در این زمینه با اتاق بازرگانی داریم.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: معاونت صنایع کوچک شرکت  شناسایی و آنالیزی از روند مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی محصولات صادرات‌گرا در بخش‌های مختلف در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در دستور کار قرار داده است.


وفایی‌نژاد تصریح کرد: این تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین به‌منظور ایجاد دوره‌ها و کارگاه‌هـای آموزشی با موضوع صادرات، کمک به جذب سرمایه‌گذار خارجی، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های بین‌المللی، اعزام واحدهای صنعتی برای شرکت در تورها و نمایشگاه‌های خارجی، برگزاری  جشنواره‌های مشترک انجام تحقیقات و چاپ کتاب انجام می‌شود.


رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی مازندران نیز در این جلسه گفت: مازندران دارای شرایط ویژه‌ای است که وجود سه بندر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر، وجود سه فرودگاه در نوشهر، ساری و رامسر و وجود چهار راه مواصلاتی به تهران می‌تواند زمینه‌ساز توسعه تجارت استان باشد.


غلامرضا عشریه افزود: عمده‌ترین واحدهای تولیدی و صنعتی صادرات‌گرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند و همکاری تنگاتنگ این دو مجموعه می‌تواند نتایج مثبت داشته باشد.


وی تصریح کرد: پذیرش هیئت‌های خارجی و اعزام گروه‌های اقتصادی و صنعتی به خارج از کشور سبب تقویت توانمندی‌های واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان می‌شود و ارتباط بین دو دستگاه صنعتی و روند توسعه صنعت و جذب سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات را شاهد هستیم.


به گزارش فارس،در این مراسم  تفاهم‌نامه همکاری در چهار ماده به امضای مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و رئیس اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران رسید.


ارسال دیدگاه