لزوم ساماندهی مسافربران شخصی در مازندران
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

لزوم ساماندهی مسافربران شخصی در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">هر چند در دهه ی اخیر ساماندهی مناسبی در خصوص مسافربران شخصی درون شهری صورت پذیرفت و آنها در قالب تاکسی های ویژه شناسایی و ساماندهی گردیدند؛ اما در خصوص مسافربران برون شهری اقدامی صورت نپذیرفته است!!!</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف ، مسافربران شخصی فراوانی در سطح شهرهای کشور و طبیعتا مازندران مشغول جابجایی مسافران برون شهری هستند؛ که متاسفانه هیچ ارگانی نسبت به شناسایی، تعیین صلاحیت و ساماندهی آنان پا پیش نگذاشته است؟؟؟

 هر چند در دهه ی اخیر ساماندهی مناسبی در خصوص مسافربران شخصی درون شهری صورت پذیرفت و آنها در قالب تاکسی های ویژه شناسایی و ساماندهی گردیدند؛ اما در خصوص مسافربران برون شهری اقدامی صورت نپذیرفته است!!!


گفتنی است تا قبل از تک نرخی شدن بنزین، محدودیت کارت های سوخت سهمیه ای بنزین یکی از دلایل اصلی این موضوع قلمداد می شد؛ اما هم اکنون و با اجرای تک نرخی شدن بنزین و یکسان سازی بهای قیمت بنزین ناوگان عمومی، این بهانه و دلیل هم از میان رفته است و شاید بتوان این امر را مطلعی برای آغاز ساماندهی مسافربران شخصی عنوان کرد.


بر اساس این گزارش، تعداد قابل توجه مسافربران شخصی در سطح شهرها، مشکلات اجتماعی و نیز حوادث ناگوار اخیر در مازندران خود دلیل محکمی است جهت ساماندهی مسافربران برون شهری؛ که امیدواریم این اتفاق نیک رخ دهد.


به گزارش مازنداصناف، محدودیت زمانی فعالیت موسسات عمومی برون شهری، موجب گردیده است تا مسافربران شخصی در ساعات پایانی شب تا صبح روز بعد، اولین و آخرین انتخاب مسافران برون شهری باشند و با توجه به لزوم امنیت مسافران، ساماندهی آنان ضروری بنظر می رسد، بی شک این ساماندهی مسافران را نیز در انتخاب خودروها، از سرگردانی و تردید خارج خواهد کرد.


در پایان امیدواریم پیکان توجه مسئولان در سال جدید به سمت ساماندهی مسافربران شخصی برون شهری نیز نشانه رود تا شاهد یک اتفاق پسندیده در افزایش امنیت اجتماعی و کاهش رخدادهای ناگوار در اجتماع بویژه قشر آسیب پذیر بانوان باشیم.


انتهای پیام/

حسن قربان زاده ساروی


ارسال دیدگاه