مستقر شدن تاکسی‌های برون شهری در سورک
شهردار سورک خبر داد

مستقر شدن تاکسی‌های برون شهری در سورک

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"><span style="font-family: Verdana;">شهردار سورک از مستقر شدن تاکسی&zwnj;های برون شهری در سورک خبر داد.<br /> </span></span></p>

به گزارش مازند اصناف،  عیسی ولیزاده در گفت‌وگو با میانخبر، از مستقر شدن تاکسی‌های برون شهری در سورک خبر داد و گفت: در این باره جلساتی با شرکت رها‌گستر جهت ساماندهی مسافربرها برون شهری در چهارراه آزادگان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه دو نفر از نمایندگان رانندگان و مسئول شرکت رهاگستر حضور داشتند و مقرر شد رانندگان پرونده سازی و مراحل قانونی و استعلامات را انجام دهند تا بعد از طی این مراحل معرفی به شرکت شوند.

شهردار شهر سورک خاطر نشان کرد: ایستگاه تاکسی جنب بانک صادرات در چهارراه آزادگان خواهد بود که با آرم شهرداری و شرکت مذبور اقدام به جابجایی و انتقال مسافران خواهند کرد.

ولیزاده تصریح کرد: با شهردار ساری نیز برای در اختیار قراردادن مکانی برای رانندگان تاکسی‌های برون شهری که از ساری به سمت سورک خواهند آمد رایزنی صورت گرفت که شهردار ساری در این باره قول مساعد دادند.

وی به خاکی بودن مکان قرار گرفتن تاکسی‌ها اشاره کرد و گفت: به‌زودی این قسمت آسفالت خواهد شد تا رانندگان و مسافران دچار مشکل نشوند.

شهردار مرکز شهرستان میاندورود، اظهار داشت: در این مسیر 22 تاکسی قرار خواهد گرفت که بعد از انجام مراحل قانونی کار جابجایی مسافران را آغاز خواهند کرد./ع


ارسال دیدگاه