نکاتی مفید برای خرید پلوپز

نکاتی مفید برای خرید پلوپز

<p><span style="font-family: Tahoma;">از پلوپز می&zwnj;توان برای پختن برنج، غلات، دسرها و بخار پز کردن سبزیجات و پختن سوپ و خورشت استفاده کرد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف، پلوپزهای خانگی جزو وسایلی است که خانم‌های خانه دار علاقه دارند در منزل داشته باشند تا اگر مهمان سرزده ای داشتند در پخت و پز سریع به آن‌ها کمک کند. هنگام خرید پلوپز ظرفیت مناسب آن را با اعضای خانواده در نظر داشته باشید.



موارد استفاده از پلوپز

از پلوپز می‌توان برای پختن برنج، غلات، دسرها و بخار پز کردن سبزیجات و پختن سوپ و خورشت استفاده کرد. البته همه انواع پلوپزها نمی‌توانند موارد گفته شده را انجام دهند، به همین جهت هنگام خرید مطمئن باشید که مورد مناسبی را انتخاب نمایید تا نیازهای شما را برآورده کند.



بهترین پلوپزها هنوز هم در ژاپن تولید می‌شوند. می‌توانید پلوپزهای ارزان قیمتی را بخرید که در کشورهای دیگری تولید شده‌اند، ولی نمی‌توانید همان استفاده‌ها و کارکردها را از آنها انتظار داشته باشید.


ظرفیت:


مدل‌هایی با ظرفیت دو پیمانه تا مدل‌های 12 پیمانه را می توانید انتخاب کنید اما انتخاب مدل‌های با ظرفیت بالا برای خانواده‌های کم جمعیت حتی اگر ارزان باشد هم به صرفه نیستند چون نه تنها بازده آنها پایین می آید بلکه انرژی بیشتری مصرف می کنند.



صفحه نمایش و تنظیمات:


قابلیت تنظیم زمان ودرجه حرارت به شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری خانه را ترک کنید. به علاوه تایمرهای روی بدنه کمک می کند تا از زمان باقی مانده از پخت مطلع شوید. به چیدمان و واضح بودن گزینه‌های تنظیم برنامه پخت دقت کنید.



امکانات و قابلیت‌ها:

گرمکن یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی آرام پز و پلوپزهاست. با استفاده از این قابلیت می توانید برنامه پخت را طوری تنظیم کنید که بعد از اتمام برنامه، دستگاه تا ساعت‌ها بدون کاهش دادن کیفیت مواد غذایی، غذا را گرم نگه دارد. قابلیت پخت انواع غذاها مثل سوپ، فرنی و پخت با هوای داغ ازغ جمله امکاناتی است که نه تنها کار راه انداز خواهد بود بلکه به مصرف انرژی کمتر کمک خواهد کرد.

 

 



منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال دیدگاه