کشف و ضبط  28 هزار نخ سیگار قاچاق در آمل
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل خبر داد

کشف و ضبط 28 هزار نخ سیگار قاچاق در آمل

<p><br /> رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت: 28 هزار و 720 نخ سیگار قاچاق در آمل کشف و ضبط شد.</p>

 به گزارش مازند اصناف  چنگیز فروزان بعد از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سالن همایش‌های فرمانداری ویژه آمل،با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های اجتماعی پیشگیری از اعتیاد در جامعه می‌تواند برای مقابله با این مسئله موثر واقع شود، اظهار کرد: در این راه باید برای آگاهی بیشتر افراد به ویژه نسل جوان از اساتید مجرب بهره‌گیری شود.

وی با اشاره به فعالیت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل در زمینه مبارزه با مواد قاچاق افزود: طی 57 فقره بازدید نظارتی مشترک با نهادهای مرتبط و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان 28 هزار و 720 نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل ارزش ریالی این مواد قاچاق کشف شده را 27 میلیون و 569 هزار ریال دانست و تصریح کرد: برای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از توزیع آن در سطح شهر پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آمل همکاری زیادی با این دستگاه دارد.

این مسئول با اشاره به میزان کشفیات مواد قاچاق در سال جاری بیان کرد: با توجه به گذشته بیش از دو ماه از سال 94 تعداد چهار پرونده در این بخش تشکیل شده است که طی آن 63 پاکت سیگار قاچاق کشف شد.

فروزان با اعلام برخورد قانونی با عوامل فروش و توزیع مواد قاچاق در بین مردم، اظهار کرد: ارزش ریالی این مواد کشف شده یک‌میلیون و 415 هزار ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت: مسئولان و کارشناسان این اداره در راه کشف و عدم توزیع مواد قاچاق که بر سلامت افراد تاثیر جدی دارد، تلاش شبانه‌روزی دارند و همشهریان آملی هم می‌توانند موارد مشکوک را به اداره صنعت، معدن و تجارت آمل اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به برخورد با متخلفان اقدام شود.

 

منبع:فارس


ارسال دیدگاه